Havetraktor, gode råd søges.

Jeg tror jeg skal til at investere i en have traktor, blæsevejret her forleden ommøblerede lidt på mit have hegn så jeg tror det ryger helt ned nu. Bag hegnet er der et stykke jord som aldrig har været brugt til noget som vi længe har snakket om ikke bare det skulle indlemmes i haven, så nu er der jo en grund til at gøre det Problemet er bare at når det kommer med så vil stykket blive så stort at det ikke ville være muligt for ham den tykke her at løbe rundt med plæne klipperen så der skal geares om til en have traktor. Har i LDSer nogle erfaringer, det eneste jeg vil have er at klipperen er front monteret så jeg kan komme helt ud i hjørnerne.
Det kunne jo være at man kunne lave en god deal på sådan en nu

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, bare du er sikker på du har brug for en, ellers er det spild og fuld af bøvl. dvs. ikke for mange små bede..
Har en midtermonteret...har nedlagt div. bede.
Men pisse god om vintetren til at slæbe en slæde rundt med fuld fart...
Hej Jeg købte sidste år en STIGA HST 14. Den har frontmonteret klippeagg. med 95 cm bredde. HST modellen har ikke gearstang men en pedal er indrettet sådan at når man træder med fodballen kører den fremad og hurtigere jo mere man vipper med pedalen. Når man bruger hælen kører den baglæns på samme måde. Styrende hjul er baghjul. Den er rigtig god at køre med Mvh Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

http://www.havebrugsmaskiner.dk/c/pp100728/tt15/ii29870/ll3/

Her er et link til Stiga (Får IKKE pct)
Mvh
Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Hej Jeg måtte aflevere 21k for maskinen. Den har fungeret upåklageligt og STIGA plejer at fremstille solide ting. Mvh Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Jeg kan også kun sige god for Stiga
Indtil vidre har jeg kun hørt godt om stiga :o)

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis