Et af livets små valg...

Ja, som overskriften siger, stod jeg idag over for et valg.
Jeg har vedhæftet et billede der nok bedst kan forklare det:

Det er da helt fint at der ligger et lægehus i nærheden.
Meeeen... jeg kørte altså den anden vej

God weekend fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
29 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er Sdr. Omme kan jeg se
Handler primært i den Super Spar man ikke kan se til højre

Sdr. Omme.... kom ved en fejltagelse til at køre ind i byen, her den anden morgen... troede der var sket et eller andet midt i byen...

Biler og lastbiler smidt til højre og venstre, på vejbane og fortov... totalt kaos

Så viste det sig at det var fordi der ligger en bager... så mister lastvognschauffører og bilister fuldstændig hjernen... for nu skal der handles... vorherre bevares en flok abekatte

Så det kan også blive noget Bøvl at køre den vej

P.S. Bageren må være god

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det er nok Danmarks ringeste bager..... intet derinde er godt...
Bakeoff ved en tankstation er meget bedre, så ringe er det....

Men de er også ved at lave lyskryds midt i byen som giver en del problemer.
Pokker skulle da også ligefrem køre efter det! Det plejer at komme helt af sig selv!

Med venlig hilsen
ktm

ja selv om man bor tæt på byen, så tager man da ikke frivillig der til.
Og dog er der nogle der gør, men huse er jo også mindst 10% under alt andet i området.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce

Danmarks ringeste bager... det er ellers noget af en bedrift, når nu stort set alt morgenbrød smager ens... lige fra Guldbageren til Bavinchi og hvad de nu ellers kalder sig...

Intetsigende dejklatter fra identiske melblandinger... brødfabrikker siger jeg bare... bagere er der vist ikke mange af tilbage...

Havde f.eks. engang bestilt 2 brunsviger kagemænd til en fødselsdag hos Bavinchi i Karup... da jeg så skulle hente dem om morgenen, ja så var der kun én, da det var mislykkedes for bageren at lave den anden... og det skulle forestille at være en bager

Sikke noget Bøvl...

Med venlig hilsen

Jan

En skam at i alle bor så langt fra Sydals, for her har vi en bager der laver det meste fra bunden, og det smager bare Muums

Mon ikke han kunne lave en filial i Midtjylland?

Har endnu ikke fået ordentligt brød her omkring...desværre

Med venlig hilsen

Jan

Så vær du glad for at du ikke bor i Norge, det siges at deres brød ikke bages men fremstilles på et cement støberi 
Tråden har åbenbart udviklet sig til at handle om den ringeste bager - det er noget Bøvl, og måske har man brug for et lægehus senere...

Den ringeste bager i landet ligger i Blovsterød, på Kongevejen. Har handlet der tre gange, da jeg nogle gange cykler forbi, og da det som regel passer med at jeg er ved at gå sukkerkold, er jeg blevet fristet - dårlig ide. Alt er mindst daggammelt, men fluerne ser ud til at nyde det alligevel.

Har blandt andet købt en skinkebolle, der viste sig at være et tørt Hattingflute med hønsesalat af den billigste slags. en tebirkes der var sej som sålelæder og en grovbolle med græskarkerner.... Tænk ikke på karkelakker når du spiser den!

Bakeoff ved Statoil tanken er i det mindste frisklavet.

Green

Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis