Et af livets små valg...

Ja, som overskriften siger, stod jeg idag over for et valg.
Jeg har vedhæftet et billede der nok bedst kan forklare det:

Det er da helt fint at der ligger et lægehus i nærheden.
Meeeen... jeg kørte altså den anden vej

God weekend fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ja, som overskriften siger, stod jeg idag over for... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så er det også ringe, for Fluer foretrækker noget der er tæt på at gå i forådnelse. Utroligt at du har overlevet, du må være Galvaniseret indvendigt
Så må du hellere smutte inden om Blovstrød Kro... hvis de stadig kører med gode tilbud

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

I '99 mødte jeg en Rocker til Midtfyns Festival. Han boede lige ved siden af os. Vældig flink og sår'n.
Han ville for alt i verden ikke bo på en græsmark i mere end 2 uger (Roskilde og Midtfyns) Men da vi nævnte at der fandtes en bette by ved navn Bøvl, var han klar til at rejse... :-D

Kender i andre sjove bynavne?

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

Ja da ! Hvad med Snur-om  Styrt-om  Øster Gejl  Fårhus  Dyrhus  Hønkys   Lem  Sæd 

For nogle år siden var en kammerat og jeg på tur til Bork Havn ved Ringkøbing Fjord.

En sen aften fór vi vild på vej tilbage til feriehuset. Da vi endelig nåede i mål, måtte vi lige studere på kortet, hvor turen var gået galt.

Det viste sig at vi var kørt ad... Hekkenfeld til

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Annonce
Jeg kom til at tænke på at hvis alle de menesker der har fået besked på at "gå ad Helved til" virkelig havde gjort det, ville den lille by vi har her på Als være temlig overbefolket. Her ligger Helved nemlig, at det så betyder noget andet behøver ikke ændre sagen.
 Helved betyder:  Helligt Ved (Træ)
Er jeg den eneste der ikke kan se hvad der står på skiltet?

Mhs. til bager, så er der en bager her i Ribe der hedder Pompei, det er virkeligt godt brød. Især deres italienske håndværkere (en håndværker der ikke er tørbagt som de normalt er)
Eneste minus, er at de endnu ikke har lært at bage nok af dem, de er stort set altid udsolgt.

Det er lidt utydeligt, men byskiltet siger BØVL!

Med venlig hilsen
ktm

Nåhhh.... italienske håndværkere... de plejer vist ikke at være noget at råbe hurra for... altså dem der går på 2 ben
De der bagerhåndværkere... er det ikke bare dem vi andre kalder for Kjøwenhavnere?? Hvis det er, så kan de fås i vores lokale kiosk
Sjove bynavne... tja... hvor mange var egentlig klar over, at Berlin er en del af Danmark... nåhhh ikke´? Jo det er faktisk tilfældet.... Berlin ligger på Fyn
Værsgo´:

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Så ved du måske også at Sibirien også ligger på Fyn og Verdens Ende ligger i Ærøskøbing
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis