Solvarme

Hej

Jeg vil gerne have lidt varme ind i min garage, den er på 24 m2. hvor stor en solfanger skal jeg bruge? Og jeg sørger for at den bliver hulmurs isoleret.

Hvad kan jeg gøre med varme de dage hvor solen ikke skinner, vil gerne have en bilig løsning, hvor jeg også ved hvor meget det koster at bruge.

Et andet spørgsmål, hvis en sol fanger skal levere varmt vand til mit hus på 105m2 hvor stor bør den så være, og hvad kan man gøre dage solen ikke skinner.
Hej Jeg vil gerne have lidt varme ind i min... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg er ked af jeres store harme mod et lille indlæg, men det må jeg så beklage.

Jeg synes ikke, det er nogen skam at reklamere for et godt firma, og det kan jeg i den grad stå inde for at Energihjem.dk er. Idet jeg er ansat.

Jeg beklager, at I føler jer snydt og trådt over tæerne, men jeg vil nu til hver en tid anbefale at bruge de services, der er på siden, da det kun er en fordel, hvis man står og mangler den form for hjælp.

Det ville være perfidt at anbefale noget, der ikke vil være fordelagtigt for modtageren, og det er da heller ikke sket og vil ikke ske.

Jeg beklager, at der har været tvivl om mit tilhørsforhold, men jeg kender både Energihjem.dk udefra og indefra og kan derfor kun give mine varmeste anbefalinger.

Jeg har rettet de øvrige indlæg til, så der ikke længere er nogen tvivl om kilden.

Fortsat god jagt og undskyld!..

Casper, Energihjem.dk

Skrevet af cvmilo på 17 nov 2009 09:58

Jeg er ked af jeres store harme mod et lille indlæg, men det må jeg så beklage.

Jeg synes ikke, det er nogen skam at reklamere for et godt firma, og det kan jeg i den grad stå inde for at Energihjem.dk er. Idet jeg er ansat.

Jeg beklager, at I føler jer snydt og trådt over tæerne, men jeg vil nu til hver en tid anbefale at bruge de services, der er på siden, da det kun er en fordel, hvis man står og mangler den form for hjælp.

Det ville være perfidt at anbefale noget, der ikke vil være fordelagtigt for modtageren, og det er da heller ikke sket og vil ikke ske.

Jeg beklager, at der har været tvivl om mit tilhørsforhold, men jeg kender både Energihjem.dk udefra og indefra og kan derfor kun give mine varmeste anbefalinger.

Jeg har rettet de øvrige indlæg til, så der ikke længere er nogen tvivl om kilden.

Fortsat god jagt og undskyld!..

Casper, Energihjem.dk



De er en flok svindlere så hold jer langt væk...
ADM. Det er en påstand helt uden begrundelse, og er uønsket på siden ! (JørgenE)


Jeg er iøvrigt stor aktionær i IT Factory og det er alletiders firma så os kan I roligt investere i - vores fælleskonto er godt nok pt. ude af drift. Men som enhver hjælpsom person, lader jeg selvfølgelig min personlige konto stå til rådighed i denne overgangsfase...

Desværre har du spillet dine kort forkert i LDS Casper.

Tilliden er væk.... du kan ikke genoprette den.

 

 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Slap af mand......6 indlæg og man er stemplet....
Skrevet af Bavianen på 17 nov 2009 18:10
Slap af mand......6 indlæg og man er stemplet....

Enig..
Annonce
Helt i orden I har den holdning... min er en anden...specielt når første kontakt er skjult reklame på kant med markedsføringsloven... der er masser af andre firmaer derude...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Skrevet af jbr på 18 nov 2009 07:15
Helt i orden I har den holdning... min er en anden...specielt når første kontakt er skjult reklame på kant med markedsføringsloven... der er masser af andre firmaer derude...

Lige præcis... Det er fint at folk henviser til deres business, de skal bare lige huske at købe de bannere som sitet rent faktisk lever af og ikke give "nyanceret" rådgivning i forummet...

Og så er det bare ikke acceptabelt når de prøver at udgive sig selv som en tilfreds kunde... Deres morale må jo være fuldstændig rundt på gulvet og den slags narrestreger tager jeg skarp afstand fra...

Man får jo helt ondt af folk der vil synke så dybt...

 
Jeg har været inde og kigge lidt på siden. Der er nu mange gode informationer på den, selvom indtroduktionen ikke var så smart i dette forum.

Mvh. JørgenE
Tak for de gode råd....

Nogen af jer som har prøvet selv at indblæse flamingokugler i hulmuren??
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis