Aluporte

Skal bruge 2 rulle aluporte til min landejendom i slagelse, da vi har oplevet meget tyveri fra ejendommen.

De skal dog have en pæn størrelse ca. 320 x 260 cm, har fået en pris fra trælasten, dog langt fra den forventede pris, nogen der kan anbefale et sted hvor hver port ikke koster over 30.000,- ?

Portene fra trælasten er selvfølgelig hvide eldrevne porte, med et felt glas.

38 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Koluda.
Tror du ikke du vil kunne finde de porte billigere i Sverige, du bor da så tæt på så det vil kunne betale sig at kører efter dem. Og med den kurs den Svenske står i, må der kunne hentes noget der.
Har været inde og kigge på din webside, det er et flot arbejde du og dine medarbejdere udfører.

 V.h.  Håndværkeren
skal det være elektriske eller manuelle.
og skal det være god kvalitet eller bare noget fornuftigt der er til at betale,
Kan lige prøve at finde nr til ham vi køber af det er en fornuftig port til en rimelig pris, ellers kan du kigge på jydeport, det er samme type som crawfort både port og motor, den har jeg selv monteret her.
Sverige kunne være en ide ja, havde jeg slet ikke tænkt på.

Takker for rosen af vores arbejde...
Skal være elektriske så de altid er "låste" når man forlader pladsen.

Vi får det lavet så de åbnes og lukkes med vores systemnøgler.

Mener faktisk det er Jydeport der gav os den pris vi fik, mener bare at 60.000,- er måske lige lovligt meget af smide i nogle porte pt. hvis der stadig er "krise" i byggeriet, og der er længere mellem ordrerne.

Det skal ikke nødvendigvis være den bedste kvalitet, men skal være holdbart.
Grunden til jeg dårligt vil vente til lidt bedre tider, er bla. at vi har fået stjålet en hel del materialer fra ejendommen her på det sidste, så ville godt have mulighed for at få det låst af nu.
Hej
Porte er som sådan ikke låst bare fordi de er elektrisk for mange industriporte åbne ved at der drejes på akslen og derved trækkes i wiren så et par stærke mandfolk og de kan løfte vægten af sevle porten.. så der for ville jeg montere en "skudrigle" som går ud skinnen og fysisk holder porten nede , men så kan man jo så ikke åbne den med en evt. fjernbetjning. Nogle porte åbnes med en garageåbner og den holder bedre lukket/låst men hvis du har problemde med tyveri ville jeg stadig montere en skudrigle elle lås. Der findes rigtig mange port firmaer or den pris du siger synes jeg er dyr for 2 porte. Jeg tro du kan handle en rigtig god pris i disse tider.
Jeg har arbejdet for et portfirma i 4 år.

Alex

 

Annonce
Ved godt det ikke er muligt at få dem "låst" uden der så også skal være adgang via en dør også, da man så skal ind og slå skudriglerne ud hver gang også.

Men må lige forhører mig omkring, om ikke det er muligt at få de porte lidt billigere andet sted fra.
jeg mener vi gav 75 inkl montering for 3 porte i samme str. så finder lige ud af det i løbet af i morgen.
Super...

Det er jo mere den pris jeg havde regnet med.
hej
prøv at  kigge på WWW.dam.com  auktions nr  088a    det er på tirsdag i randers

port 4x4 meter  bud pris er   nu 3600 kr

eksmek
Den er nok lige stor nok...
Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis