Aluporte

Skal bruge 2 rulle aluporte til min landejendom i slagelse, da vi har oplevet meget tyveri fra ejendommen.

De skal dog have en pæn størrelse ca. 320 x 260 cm, har fået en pris fra trælasten, dog langt fra den forventede pris, nogen der kan anbefale et sted hvor hver port ikke koster over 30.000,- ?

Portene fra trælasten er selvfølgelig hvide eldrevne porte, med et felt glas.

Skal bruge 2 rulle aluporte til min landejendom i... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er bare korte siderene op og fjerne det øverste element hvis det er.

Forsikringsnæssigt dækker de kun hvis porten er låst med godkendt anordning, det kan også så man kan låse op udefra. Men vær lige opmærksom på det når det er.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Skrevet af Fiahgt på 07 nov 2009 08:05
Det er bare korte siderene op og fjerne det øverste element hvis det er.

Forsikringsnæssigt dækker de kun hvis porten er låst med godkendt anordning, det kan også så man kan låse op udefra. Men vær lige opmærksom på det når det er.

Ja, det er rigtigt nok...

Men skal nok også have en dør i, også skydepal´s indvendigt med låse på, så er man da sikker på de ikke kommer ud gennem portene med noget sådan lige.
Skrevet af Håndværkeren på 07 nov 2009 11:38
Nu sidder jeg så og tænker, manden er en dygtig Tømre ! Hvorfor laver han så ikke en kraftig gammeldags planke port i noget ordentligt tømmer og med en lige så kraftig tværgående planke på bagsiden til at låse porten med inde fra. 

Det ville jeg også helst have lavet, men problemet at at de tager så meget plads, uanset om de åbner ind eller ud.... men er helt klart et meget billigere alternativ.
hej koludabyg..
prøv at se det her link..
http://www.porttec.dk/
har prøvet jydeporten til en enkelt opgave,, det var ikke et hit,, portene var såmænd pæne nok men de lukkede ikke tæt til før de havde været for at efterjustere 4 gange... 
en masse tidspild på min konto..
men det kan selvfølgelig være at de bare ikke ku få ordentligt personale da der var gang i byggeriet 

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

Annonce
han hedder lynge cunsulting og hans nr er 86695107 så kan du da høre om han kan gi en ordentlig pris.
Will do...

Takker...
Jeg har lige fået 2 porte med 2 rækker vinduer på 340x260 med akslelmotor og dør i den ene port
til den nette pris af 36000 + 3500 for monteringen
og portne er 40 mm isoleret og er hvide

jydeport ville have 80000
crwfort ville have 75000
Kaj´s døre vinduer og porte ville have 36000

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis