Jorden Rundt....

På denne side kan du følge den 16 årige australske pige Jessica Watson, der i sin pinkfarvede S&S (Sparkman and Stephens) 34 med navnet "Ella´s Pink Lady" vil prøve at blive den yngste der solo- og uden følgebåde sejler jorden rundt. Klik på billedet.



 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

På denne side kan du følge den 16 årige australske... Vis hele indlægget
62 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu har jeg jo altid kørt motorcykkel, har faktisk ikke det der jagttegn til 4 hjulede svedekister hvor mine medmenesker sidder så godt, at de glemmer at de ikke er alene på vejen. Men lad mig bare få et par stykker, så skal du se hvor hurtigt jeg kan omsætte dem til to hjulede.
Jeg har skam også klima automatik, jo mere jeg flår i rullen jo mere frisk luft får jeg.
Nåhhh på den måde...
Men hvis du havde læst videre kunne du da sikkert let have fået kort til et ordentligt køretøj

Nå, spøg til side... jeg ville selv engang gerne køre lidt fritids2hjuler, men efter at min bedste ven for mange herrens år siden blev slået ihjel af en gammel tosse der trak direkte ud foran ham, for at overhale en lastbil, ja så må jeg indrømme at det sjove, ved det, ligesom gik fløjten...
Jeg kørte af og til sammen med ham, og han kørte virkeligt pænt, når han havde passagerer bagpå. Det havde han også da det gik galt.
Der var da heller ikke tvivl om skylden... men det kan jo ikke rigtigt bruges til noget

Så pas nu på med rullen... hvis vi der kører svedekister ser en MC i det fjerne, kan det være svært at bedømme om han kører 100, som de fleste gør i Jylland, eller 175, som der også er mange der gør...
Må også sige, at jeg ser mange der kører pænt... desværre overskygges det af flertallet, der kører for stærkt, efter forholdene... ligesom os i svedekisterne

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg kan kun kører pænt, topfarten er 95 Kmt.
Det er en MZ ETZ 301 med 23 HK og monteret med en stor ladsidevogn.
Nu fik jeg da vist på alle måder afsporet denne iøvrigt seriøse debat med mit sludder, og imens sidder det lille pigebarn ene og alene ude midt på Stille-, Atlanter- eller Vesterhavet ved sin rorpind og fryser i dette triste vejr!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg tænkte det samme som du kmt, men så var det jo også det at vi her på LDS. kommer vidt omkring. Den unge dame befinder sig forhåbentligt i en havn, det er orkansæson på de kanter i September November.
Annonce
Hvorfor kan man ikke bare fjerne fluebenet ved abonnement på denne tråd...??
Skriver dette indlæg for at se om det så virker..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja, tilbage til virkeligheden...og tråden

Jesse har prøvet at fiske i dag, men fangede ikke noget. Selvom der var bidmærker i agnen

Hun har, under musikalsk ledsagelse, gjort rent i kahytten. Yderligere har hun samlet lidt ekstra ferskvand fra en regnbyge og fået vasket tøj.

Hun sejler lige nu på fladt vand, med en hastighed på 7 knob....


Iøvrigt på en solrig dag, men altså med en enkelt regnbyge...

Så det går jo godt for "tøsen"....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

der er nogle fine hårtøre der er afbilledet.
med fire hjul og et ret.!!!
i modsætning til svedekister.?
Suk jeg bliver ved med at få mails..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af grandoldman på 09 nov 2009 21:29
Suk jeg bliver ved med at få mails..
Nårh bette Andy  du skal fjerne fluebenet efter du har skrevet ikke før, for så vil du blive ved med at få mails fra tråden.

Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også