Glemt Bedst og Billigst?

Jeg tror næppe at de sagesløse kunder som har været igennm Bedst og Billigst Skærsil, har glemt dem. Og dette er en advarsel, til alle dem som med regeringens renoverings-pulje har tænkt sig at sætte nye vinduer og døre i deres hus. Her er min historie om Bedst og Billigst såkaldte kvalitetsvinduer og døre. Vi er på vej i retten mod dem, og vi har kæmpet i 3 år nu og brugt 200.000 kr. på komplet uduelige produkter i ringe kvalitet. Desværre var det også Bedst og Billigst der monterede elementerne! Resultatet var en katastrofe af ødelagte mursten på ydersiden af huset og meget mere. Det starter med at Bedst og Billigst tager mål af vinduer og døre, ialt 20 elementer i alt. Det viser sig at ingen af elementerne passer i målene. Men de monteres alligevel! De er nu pilskæve og f.eks fugningerne er enorme! Ydermere blev vinduerne monteret for langt ude. Selve kvaliteten af elementerne er elendige. De skulle være hvide, men var fra leveringen gulplettede overalt af knaster der trængte igennem. Ud over det var der hakker og skrammer overalt, disse blev ydermere forværret under monteringen. Her skal nævnes, at Bedst og Billigst folk brugte brækjern og temmelig voldelige metoder for at få vores gamle vinduer ud, resultatet kan tydeligt ses på mure udvenlig og indvendig! Iøvrigt, når vi snakkede med de folk som monterede, fandt vi ud af at ingen af dem var uddannede håndværkere, en havde været langturs schauffør, en anden havde arbejdet for Post Danmark. Ikke underligt det går så galt. Firmaet startede med at hive alle vores ovenlysvinduer ud, og forlod herefter ejendommen uden at dække af med presenninger, resultatet var vandskader på førstesalen, da det næste dag regnede voldsomt. Da vi ringede og bad om hjælp fik vi beskeden at det måtte vi selv klare, for de kunne først komme ugen efter. Vores hus er altså en to etagers ejendom. Nuvel, vi klagede fra starten over alt hvad der var galt, men blev bare holdt hen med løgne og snak. Direkte ubehagelige var de. Få måneder efter monteringen begynder malingen at skalle kraftigt på ydersiden og flække på indersiden. Flere ruder er punkteret. Sidenhen begynder listerne udenfor at bøje, som om træet har slået sig. Bedst og Billigst vil intet foretage sig. Vi går til Håndværkets Ankenævn og vinder, men Bedst og Billigst vil ikke følge nævnets kendelse. Nu har vi kontaktet en advokat. Firmaet siger at deres arbejde er fint håndværk og der er intet at komme efter. De påstår at arbejdet er færdigt, trods manglende lyskasser, smadrede vindueskarme, manglende lister og paneler, hakker og skrammer, smadrede fliser på baderum, manglende fugning både udenfor og inde, ødelagte mursten udenfor, der er savet til med noget der minder om en rundsav, i forsøget på at montere vinduerne som er forkerte i målene, samt mursten der ikke passer til farven af de oprindelige, forde de udskiftede alle dem de flåede ud da de forsøgte at montere. Firmaet direktør, er utrolig løgnagtig og påstår at vi har underskrevet papirer på at de har gjort deres arbejde færdig. Der har de lavet dokumentfalsk, vi ville sgu da aldrig godkende deres hærværk af vores før så pæne hus. De er hverken til at hugge eller stikke i selvom vi har for 150.000 kr ubrugelige vinduer og har brugt snart 50.000 kr på en advokat fordi sagen bliver forhalet af Bedst og Billigst evigt skiftende advokater. I øvrigt vil vi lige nævne, at firmaet påstår at bruge dansk træ, eller nordisk træ som det seneste. Med nordisk træ må man antage at det er fra Danmark, Norge eller Sverige. Men træet er rent faktisk fra LITAUEN. Vi havde aldrig bestil elementerne hvis vi havde vidst at det ikke var dansk. Vi havde iøvrigt også pludselig et hold Litauere rendende i huset en dag, de kunne hverken dansk eller engelsk og de gik rundt med hver deres lille krus på størrelse med et æggebæger, og skulle forestille at udbedre maleskader, og male over de gule pletter! Det var en kæmpe vittighed og vi troede ikke vores egne øjne! Men Bedst og Billigst er ikke til at snakke med. Alt hvad de gør er det helt rigtige, mener de. Vi har kæmpet med dette i tre år nu! Derfor denne advarsel til andre imod at bruge Bedst og Billigst. Gør det ikke. I skriver kontrakt med Satan selv. Vi har lavet en hjemmeside, hvor I kan klikke ind og se nogle billeder af Bedst og Billigst totalt elendige håndværk og kvalitet. Vi håber at andre ikke falder i hænderne på Benny Kastlund og hans klamhuggerfirma Bedst og Billigst. Prøv at klikke ind på : bestbilligst.mono.net

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Jeg tror næppe at de sagesløse kunder som har... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tsk Tsk Tsk Tsk! Det er da helt fantastisk som Bedst og Billigst kan fortsætte i en uendelighed med alle deres løgne.
De får det til at lyde som om vi aldrig har villet lade dem få lov at komme og udbedre, men bare er drønet til en advokat med det samme.
HELT USANDT. Næh, vi lod Bedst og Billigst hive os rundt ved nosserne(beklager udtrykket!), i hele to år før vi var nødt til at henvende os til en advokat. Forud for dette lå Håndværkets Ankenævns kendelse, som Bedst og Billigst ignorerede.

Bedst og Billigst har ALDRIG kunnet holde en aftale. I starten da vi havde klaget, aftalte de sporadisk tidspunkter hvor de ville komme, men de fleste gange udeblev de.
Ud over dette, var det som de lavede endnu værre end det først præsterede! Det er vel ikke underligt, at vi ikke længere ønsker bedst og Billigst skal lave flere ulykker på vores hus! De har sgu ødelagt nok! Der må altså proffessionelle håndværkere til, der kan finde ud af at lave arbejdet.

Så Bedst og Billigst bør, hvis de mener at de ønsker at få afsluttet denne sag, kontakte vores advokat. Vi vil ikke lave nogle aftaler med dem udenom advokaten, for Bedst og Billigst har røvrendt os for meget til at det kan være anderledes. Stoler ikke på dem over en dørtærskel. Og når selv firmaet ejer, Benny Kastlund der selv har beset sine folks arbejde, ikke er til at stole på, så kan det ikke være anderledes. Han har selv udtalt dette : "Det er da et pænt stykke arbejde, det dér!" til vores advokat, da han for nogle måneder siden var ude og tilse sine folks "handywork"! Joh joh!!!

Iøvrigt, med alle de penge Benny Kastlund har tjent på at røvrende sagesløse kunder som mig, burde der være penge til, at han kunne betale et dansk- kursus til sig selv og sine medarbejdere, eller i det mindste købe nogle retskrivnings ordbøger. Det er temmelig pinligt, at se forfatteren til de indlæg der skrives fra Bedst og Billigst, ikke alene lyve r.... ud af bukserne, men samtidig udstille sin uvidenhed. Forfatteren skriver nemlig : At RYTTE op! Ordet rytte findes ikke, det hedder At RYDDE op! Ganske almindelig dansk retstavning. Bare lige for en ordens skyld!

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Ja, der er helt klart brug for en mægler mellem disse parter, og blev i dette tilfælde advokater.

Den optimalt løsning have jo været en dygtig håndværker, som kunne gå ind at udbedre tingene så snart der er reklameret over det udførte arbejde.

Jeg kan godt forstå at Denise er sur og føler sig godt røvrendt her efter næsten 3 års kamp, havde man bare en smule faglig stolthed havde dette arbejde, aldrig blevet forladt udført som det er, dette var nok den første store fejl, og efter hvad man har set kan jeg godt forstå at kunden ikke har tiltro til at BB´s håndværkere, magter at få rettet op på dette arbejde, specielt hvis dette allerede har været forsøgt forgæves.

Hvorfor ikke bare få erkendt at dette helt klart er en OMMER, også tage den derfra, enten via håndværkere som kunden selv har tillid til, eller en uvildig håndværker som hverken BB eller kunden har nogen relationer til, i stedet for at trække dette i langdrag med advokater.

Denne håndværker kan også nemmere virke som mægler i dette her, advokater har ingen sans for hvad der er fagligt korrekt eller ej, og virker derfor ikke som en optimal mægler mellem parterne.


En mægling vil helt klart være det optimale og eneste rimelige løsning.
Det står jo soleklart at parterne kan ikke tale sammen længere.

Alt hvor advokater er indvolverede ender i store frugtesløse omkostninger som ingen ud over advokaterne har glæde af.
Jeg har flere gange medvirket som syns- og skønsmand i tilsvarende retssager med biler og har set hvilket enormt spild af penge det kan føre til! Resultatet er hver gang, at der er aldrig en klar vinder eller en klar taber, jo måske nok iflg. domsudskriftet men ikke i virkeligheden. Begge parter taber altid.

Det der trods alt giver mig et lille håb om at sagen muligvis kan forliges er at B&B trods alt tør debattere her i tråden, selv om de får gedigne hug.
Hvis der var held i sprøjten og B&B virkelig mente, hvad de giver udtryk for her i tråden, kunne det jo være herligt, hvis en sådan tråd kunne ende op i noget fornuftigt.
Det er så en usædvanlig klog beslutning, hvis de ønsker sagen forligt og bilagt i fuld offentlighed.

Jeg tror ikke at en udbedring længere kan komme på tale. Der må et betydeligt beløb på bordet og så må Denise erkende at hun har været forbandet uheldig og så selv se at få det bedste ud af beløbet.
Vi andre LDSere kvajer os jo også somme tider og må betale for det.

Med venlig hilsen
ktm

 

@Denise,

Din sidste bemærkning om deres staveevner er under lavmålet. Du kunne såmænd komme efter de fleste andre virksomheder, hvis du ville det. Jeg tror faktisk også, jeg danser væsentligt ringere end der bliver stavet her i forummet - og det er sagen lige så uvedkommende

Jeg er helt på linie med din harme - men som det foreslås, få det nu afsluttet. Hvis BB vil være med til det, så få en uvildig håndværker til at udbedre det. Hvis BB vil fortsætte i retten, så lad os høre om det - og især når de taber. Det er bare sjældent, der er en reel vinder af de retssager (ud over de føromtalte advokater).

@BB,
I taber denne sag - om ikke fuldt i retten, så i offentlighedens øjne. Og når først diverse søgemaskiner får opdateret deres søgeord, vil en hel del pege på denne tråd, hvis man søger på f.x. Bedst-billigst og erfaring (ups - den er der allerede). Så ved at få fingeren ud og lukke den ordentligt, kunne I redde en masse ansigt - og slippe for at hælde markedsføringskroner ud af vinduet til ingen nytte.Denise kunne måske overtales til at fjerne sine indlæg fra de mange fora, hvor hun har ytret sin utilfredshed.

Det spændende er selvfølgelig, om Bedst-Billigst bare trækker den (og evt. lignende sager) i langdrag for at snuble over et konkursdekret, for senere at kunne starte op i andet navn. Det er set før.....

Mvh.

Jan R.
@BB og den uheldige kunde.
af og til er den bedste løsning at mester fatter telefonen og ringer til kunden for at aftale en dag og et EKSAKT TIDSPUNKT (+-10 minutter) hvor der møder 2 dygtige svende op som retter fejlene fra en ende af. at få mester ud igen løse intet men skaber blot irritation hos begge parter.

Jeg har da også haft et par kunder jeg måtte ud til efter endt arbejde. hos en enkelt var jeg ude hos 3 gange.
først var det fordi vi havde snakket forbi hinanden. når man siger kanal 6 så tænker jeg på den danske kanal 6 ikke den svenske.
anden gang var en af antennerne jeg havde brugt blevet defekt. det havde jeg ikke lige set før. men vinden havde fået en intern møtrik til at løsne sig.
tredje gang skiftede jeg antennen ud til en anden model da kunden havde et ønske om en specifik radiostation der er lodret polariseret, men kan modtages vandret markant længere væk fra senderen end denne kunde bor. den nye antenne var så en øje bæ. en såkaldt triax Zigma FM antenne http://www.triax.dk/Antennemateriel/Antenner/VHFBIIDAB.aspx?productId={58D8F2E8-757E-460D-8E72-C882AF5EAE1A}&Tab=0
Selvfølgelig uden udgifter for kunden og altid inden for en uge efter kunden har ringet.

Jacob
Jeg ved godt at bemærkningen til Bedst og Billigst om deres stavning var under lavmålet - efter tre år som offer hos Bedst og Billigst, finder man ud af, at være under lavmålet og bruge beskidte metoder, er noget man kommer meget langt med.
Det er bestemt ikke min hensigt at genere andre end Bedst og Billigst her, tværtimod synes jeg, at alle de velmenende folk der har kommenteret både til mine og Bedst og Billigst indlæg har været virkelig fornuftige og kloge.

Som sagt, min hensigt er udelukkende, at fremstille og afsløre Bedst og Billigst dårlige kvalitet, både materialemæssigt, rent håndværksmæssigt, og ikke mindst kundeplejemæssigt, samt fortælle hvad jeg har gennemgået med firmaet gennem tre opslidende år. 
Alt dette i sidste ende for, at advare andre, så de ikke ender i samme situation. Jeg ved at disse sites når ud til rigtig mange mennesker, og ved hjælp af Facebook er jeg også nået meget langt. Danmark er trod alt et meget lille land.


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også