Man skal som kunde hos Bedst og Billigst høre meget før ørerne falder af! I forsøget på, at dække over den dårlige behandling de giver deres kunder, siger de pludselig, at de er kede af at kunden står i denne situation.
Det er da noget de pludselig er blevet efter, at jeg er begyndt at vise deres svine-arbejde på nettet. Måske bryder de sig bare ikke om at få udstillet deres uproffessionalisme? Det er mit gæt, for vores advokat har hverken kunne hugge eller stikke i Bedst og Billigst lige så længe sagen har varet, iøvrigt syntes de heller ikke at kendelsen fra Håndværkets Ankenævn, hvori de blev pålagt at udbedre for næsten 100.000 kr hos kunden, altså mig
var noget at rette sig efter. Da var det ikke synd for kunden/mig! Men det er det altså nu pludseligt!
I Bedst og Billigst indlæg her, lyver de for guderne ved hvilken gang bukserne af sig selv, og står endnu engang med en kæmpe bar r... blottet.
Tror de virkelig, at læserne i dette forum er snot dumme? Læserne spørger sikkert sig selv, hvilken fordel kunden/mig skulle have i, at trække en sag om halvfærdige/defekte vinduer i et helt hus ud i tre år!!! Ingen kunde synes vel det er sjovt at leve i byggerod med utætte vinduer.
Det var derfor jeg gik til håndværkets Ankenævn og sidenhen til en advokat, fordi Bedst og Billigst ikke ville og kunne reparere på det elendige, beklager udtrykket, LORT, som de havde sat i vores hus, samt de voldsomme skader der var forårsaget af Bedst og Billigst på bl.a murværk.
Bedst og Billigst debattør, lyver også når han/hun skriver, at jeg har accepteret og underskrevet for udbedringer. Hvis læserne har været inde på vores hjemmeside, hvor jeg viser nogle billeder af makværket, så kan de med det samme se, at det klamphuggeri ville kun en IDIOT godkende. Og Bedst og billigst kan lige tro at jeg ikke er idiot!
Hvis Bedst og Billigst mener at kunne fremvise et sådant dokument, så er det ikke en underskrift jeg kender til.
De skriver også, at pudsearbejde ikke er med i aftalen. Måske ikke, men de massive skader som deres folk har lavet, hører ikke under almindelig pudsning, det er skader der skal udbedres, hvad Ankenævnet også har pålagt.
Bedst og Billigst prøver hele vejen igennem, at smutte fra sit ansvar. De har ladet mig sejle i min egen sø i tre år.
For få måneder siden forlangte Benny Kastlund, at besigtige arbejdet for guderne ved hvilken gang. Denne gang havde vi vores advokat med. Det blev aftalt at Benny Kastlund skulle komme med et forslag til, hvordan de ville udbedre skaderne. DER ER ALDRIG KOMMET NOGET FORSLAG. TRODS FLERE RYKKERE TIL HANS ADVOKAT.
Bedst og Billigst politik er, at ignorere kunden, at holde kunden hen med den ene løgn efter den anden, og ellers sno sig som en fedtet ål.
De påstår, de ikke har nogle utilfredse kunder! Mon! Jeg har læst flere debat-forums hvor folk har brokket sig over deres elendige arbejde, kvalitet og forretningsmetoder. Grunden til, at Bedst og Billigst pludselig prøver med et dementi her på siden, er vist at jeg har lavet en hjemmeside, der tydeligt udstiller deres KLAMPHUGGERI og deres stinkende forretningsmetoder. Det er ikk godt når sandheden pludselig kan ses i billeder på nettet - når potentielle kunde-ofre pludselig får syn for sagen.
Bedst og Billigst skriver sidst i deres indlæg her, at de stadig er villige til, at udbedre de sidste mangler og anbefaler, at jeg kontakter dem for, at få denne sag færdiggjort.
Bedst og Billigst bør kontakte vores advokat. Det er jo dér sagen ligger, efter tre års tovtrækkeri fra deres side. Jeg tvivler nu på, at deres tilbud om, at udbedre rækker længere end til, at de bare prøver at vise læserne i dette forum, at firmaet da ikke opfører sig helt bundråddent overfor sine kunder.
Jeg kan oplyse om, at hjemmesiden stadig er aktiv. Vi planlægger at udbygge yderligere med flere afslørende billeder. Bl.a hvordan murværket er kommet til at se ud omkring vinduer efter Bedst og Billigst primitive "save"-arbejde. Hjemmesidens adresse er :
www.bedstbilligst.mono.netHilsen kunden/mig