Glemt Bedst og Billigst?

Jeg tror næppe at de sagesløse kunder som har været igennm Bedst og Billigst Skærsil, har glemt dem. Og dette er en advarsel, til alle dem som med regeringens renoverings-pulje har tænkt sig at sætte nye vinduer og døre i deres hus. Her er min historie om Bedst og Billigst såkaldte kvalitetsvinduer og døre. Vi er på vej i retten mod dem, og vi har kæmpet i 3 år nu og brugt 200.000 kr. på komplet uduelige produkter i ringe kvalitet. Desværre var det også Bedst og Billigst der monterede elementerne! Resultatet var en katastrofe af ødelagte mursten på ydersiden af huset og meget mere. Det starter med at Bedst og Billigst tager mål af vinduer og døre, ialt 20 elementer i alt. Det viser sig at ingen af elementerne passer i målene. Men de monteres alligevel! De er nu pilskæve og f.eks fugningerne er enorme! Ydermere blev vinduerne monteret for langt ude. Selve kvaliteten af elementerne er elendige. De skulle være hvide, men var fra leveringen gulplettede overalt af knaster der trængte igennem. Ud over det var der hakker og skrammer overalt, disse blev ydermere forværret under monteringen. Her skal nævnes, at Bedst og Billigst folk brugte brækjern og temmelig voldelige metoder for at få vores gamle vinduer ud, resultatet kan tydeligt ses på mure udvenlig og indvendig! Iøvrigt, når vi snakkede med de folk som monterede, fandt vi ud af at ingen af dem var uddannede håndværkere, en havde været langturs schauffør, en anden havde arbejdet for Post Danmark. Ikke underligt det går så galt. Firmaet startede med at hive alle vores ovenlysvinduer ud, og forlod herefter ejendommen uden at dække af med presenninger, resultatet var vandskader på førstesalen, da det næste dag regnede voldsomt. Da vi ringede og bad om hjælp fik vi beskeden at det måtte vi selv klare, for de kunne først komme ugen efter. Vores hus er altså en to etagers ejendom. Nuvel, vi klagede fra starten over alt hvad der var galt, men blev bare holdt hen med løgne og snak. Direkte ubehagelige var de. Få måneder efter monteringen begynder malingen at skalle kraftigt på ydersiden og flække på indersiden. Flere ruder er punkteret. Sidenhen begynder listerne udenfor at bøje, som om træet har slået sig. Bedst og Billigst vil intet foretage sig. Vi går til Håndværkets Ankenævn og vinder, men Bedst og Billigst vil ikke følge nævnets kendelse. Nu har vi kontaktet en advokat. Firmaet siger at deres arbejde er fint håndværk og der er intet at komme efter. De påstår at arbejdet er færdigt, trods manglende lyskasser, smadrede vindueskarme, manglende lister og paneler, hakker og skrammer, smadrede fliser på baderum, manglende fugning både udenfor og inde, ødelagte mursten udenfor, der er savet til med noget der minder om en rundsav, i forsøget på at montere vinduerne som er forkerte i målene, samt mursten der ikke passer til farven af de oprindelige, forde de udskiftede alle dem de flåede ud da de forsøgte at montere. Firmaet direktør, er utrolig løgnagtig og påstår at vi har underskrevet papirer på at de har gjort deres arbejde færdig. Der har de lavet dokumentfalsk, vi ville sgu da aldrig godkende deres hærværk af vores før så pæne hus. De er hverken til at hugge eller stikke i selvom vi har for 150.000 kr ubrugelige vinduer og har brugt snart 50.000 kr på en advokat fordi sagen bliver forhalet af Bedst og Billigst evigt skiftende advokater. I øvrigt vil vi lige nævne, at firmaet påstår at bruge dansk træ, eller nordisk træ som det seneste. Med nordisk træ må man antage at det er fra Danmark, Norge eller Sverige. Men træet er rent faktisk fra LITAUEN. Vi havde aldrig bestil elementerne hvis vi havde vidst at det ikke var dansk. Vi havde iøvrigt også pludselig et hold Litauere rendende i huset en dag, de kunne hverken dansk eller engelsk og de gik rundt med hver deres lille krus på størrelse med et æggebæger, og skulle forestille at udbedre maleskader, og male over de gule pletter! Det var en kæmpe vittighed og vi troede ikke vores egne øjne! Men Bedst og Billigst er ikke til at snakke med. Alt hvad de gør er det helt rigtige, mener de. Vi har kæmpet med dette i tre år nu! Derfor denne advarsel til andre imod at bruge Bedst og Billigst. Gør det ikke. I skriver kontrakt med Satan selv. Vi har lavet en hjemmeside, hvor I kan klikke ind og se nogle billeder af Bedst og Billigst totalt elendige håndværk og kvalitet. Vi håber at andre ikke falder i hænderne på Benny Kastlund og hans klamhuggerfirma Bedst og Billigst. Prøv at klikke ind på : bestbilligst.mono.net

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Jeg tror næppe at de sagesløse kunder som har... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne være lidt skægt og se et billede af deres forsøg med "rundsav i mursten". Om ikke andet så til skræk og advarelse
Man skal som kunde hos Bedst og Billigst høre meget før ørerne falder af! I forsøget på, at dække over den dårlige behandling de giver deres kunder, siger de pludselig, at de er kede af at kunden står i denne situation.  

Det er da noget de pludselig er blevet efter, at jeg er begyndt at vise deres svine-arbejde på nettet. Måske bryder de sig bare ikke om at få udstillet deres uproffessionalisme? Det er mit gæt, for vores advokat har hverken kunne hugge eller stikke i Bedst og Billigst lige så længe sagen har varet, iøvrigt syntes de heller ikke at kendelsen fra Håndværkets Ankenævn, hvori de blev pålagt at udbedre for næsten 100.000 kr hos kunden, altså mig var noget at rette sig efter. Da var det ikke synd for kunden/mig! Men det er det altså nu pludseligt!

I Bedst og Billigst indlæg her, lyver de for guderne ved hvilken gang bukserne af sig selv, og står endnu engang med en kæmpe bar r... blottet.
Tror de virkelig, at læserne i dette forum er snot dumme? Læserne spørger sikkert sig selv, hvilken fordel kunden/mig skulle have i, at trække en sag om halvfærdige/defekte vinduer i et helt hus ud i tre år!!! Ingen kunde synes vel det er sjovt at leve i byggerod med utætte vinduer.
Det var derfor jeg gik til håndværkets Ankenævn og sidenhen til en advokat, fordi Bedst og Billigst ikke ville og kunne reparere på det elendige, beklager udtrykket, LORT, som de havde sat i vores hus, samt de voldsomme skader der var forårsaget af Bedst og Billigst på bl.a murværk.
Bedst og Billigst debattør, lyver også når han/hun skriver, at jeg har accepteret og underskrevet for udbedringer. Hvis læserne har været inde på vores hjemmeside, hvor jeg viser nogle billeder af makværket, så kan de med det samme se, at det klamphuggeri ville kun en IDIOT godkende. Og Bedst og billigst kan lige tro at jeg ikke er idiot! Hvis Bedst og Billigst mener at kunne fremvise et sådant dokument, så er det ikke en underskrift jeg kender til. 
De skriver også, at pudsearbejde ikke er med i aftalen. Måske ikke, men de massive skader som deres folk har lavet, hører ikke under almindelig pudsning, det er skader der skal udbedres, hvad Ankenævnet også har pålagt. 
Bedst og Billigst prøver hele vejen igennem, at smutte fra sit ansvar. De har ladet mig sejle i min egen sø i tre år. 
For få måneder siden forlangte Benny Kastlund, at besigtige arbejdet for guderne ved hvilken gang. Denne gang havde vi vores advokat med.  Det blev aftalt at Benny Kastlund skulle komme med et forslag til, hvordan de ville udbedre skaderne. DER ER ALDRIG KOMMET NOGET FORSLAG. TRODS FLERE RYKKERE TIL HANS ADVOKAT.

Bedst og Billigst politik er, at ignorere kunden, at holde kunden hen med den ene løgn efter den anden, og ellers sno sig som en fedtet ål.
De påstår, de ikke har nogle utilfredse kunder! Mon! Jeg har læst flere debat-forums hvor folk har brokket sig over deres elendige arbejde, kvalitet og forretningsmetoder. Grunden til, at Bedst og Billigst pludselig prøver med et dementi her på siden, er vist at jeg har lavet en hjemmeside, der tydeligt udstiller deres KLAMPHUGGERI og deres stinkende forretningsmetoder. Det er ikk godt når sandheden pludselig kan ses i billeder på nettet - når potentielle kunde-ofre pludselig får syn for sagen.

Bedst og Billigst skriver sidst i deres indlæg her, at de stadig er villige til, at udbedre de sidste mangler og anbefaler, at jeg kontakter dem for, at få denne sag færdiggjort.
Bedst og Billigst bør kontakte vores advokat. Det er jo dér sagen ligger, efter tre års tovtrækkeri fra deres side. Jeg tvivler nu på, at deres tilbud om, at udbedre rækker længere end til, at de bare prøver at vise læserne i dette forum, at firmaet da ikke opfører sig helt bundråddent overfor sine kunder.

Jeg kan oplyse om, at hjemmesiden stadig er aktiv. Vi planlægger at udbygge yderligere med flere afslørende billeder. Bl.a hvordan murværket er kommet til at se ud omkring vinduer efter Bedst og Billigst primitive "save"-arbejde. Hjemmesidens adresse er : www.bedstbilligst.mono.net

Hilsen kunden/mig


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

hold kæft hvor ser det ud......

http://www.lyrk.dk
sikket noget L..T

men arbejdet er udført med plastikværktøj fra Fætter BR.!

DET ER PÆNGE DE ER UDE EFTER.

de står vel også med halv færdige huse rundt omkring i landet.?

som jeg har set en tv udsendelse om KLAMPHUKKERE.! BVADAR.
Jeg tvivler på, at B&B får mange kunder her blandt dette sites læsere.
Det ser bestemt ikke ud til at det er kunden som er overdrevent besværligt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Klar besked:

1. Vi har aldrig sagt, at vi ikke har nogen utilfredse kunder, men derimod sagt at vi har mange tilfredse kunder, der sender os billeder af deres huse og rosende ord. Ethvert firma med mange ordrer vil på et tidspunkt få nogle kunder der er utilfredse - alt andet er næsten umuligt.

2. Ejeren af Bedst & Billigst har taget initiativ til at få ryttet op i de sager, der måtte foreligge. Ikke på grund af indlæggene her på siden, men som en anerkendelse af, at vi har haft nogle medarbejdere, der ikke har udført deres arbejde ordentligt. Da ingen af parterne kan være tjent med uløste sager, vil vi derfor forsøge at få udbedret evt. mangler etc... på disse sager.

3. I har skrevet under på (og alt andet er usandt) at mange af elementerne og manglerne (dog ikke alle) er udbedret og at vi vil udbedre resten, når der er blevet gjort klar til det fra jeres side.
(dokumentet er en fax dateret den 30/1-08 underskrevet af J... F.... - og kan til enhver tid fremvises hvis nødvendigt)

4. Vi har flere gange ( så sent som her i sommer ) forsøgt at kontakte jer, netop gennem jeres advokat, men hver gang er vi blevet afvist når vi har foreslået mødedatoer.
Det er derfor vi opfordrer jer til at kontakte os, da vi ikke ønsker at få flere afvisninger, men at kunne afslutte sagen.

5. Vores intention er blot at få ryttet op i foreliggende gamle sager, og det er uforståeligt at man også skal høre negativt for det.

Med venlig hilsen

Bedst&Billigst

Bedst-billigst - vinduer og døre

@ bedst-billigst medarbejder:

HOLD NU OP. Hvis I virkelig ønskede at rydde op i det rod, så glemte I alt om advokater, sender et par dygtige montører ud og løser de opgaver, som I ikke har håndteret ordentligt. Alle laver fejl - og den bedste markedsføring man kan lave, er faktisk i sin fejlhåndtering. At lave en fejl og efterfølgende rette den smidigt og gelinde giver faktisk mere positiv reklame end blot at levere ordentligt vare første gang (så længe det er undtagelsen, ikke reglen, at man laver fejl).

Uden at kende statistikken.... er vi ca. 20.000 medlemmer, gæsteantallet er formentlig en faktor 4-5 - og har vi alle ti bekendte, vi kan delagtiggøre vores viden om "bedst-billigt" i - tjah, så er ca. halvdelen af kundegrundlaget for Jer i DK faktisk væk ;-) Måske lidt optimistisk regnet, men lidt tankevækkende et eller andet sted - og lav-det-selv er jo ikke det eneste site....
 - og med en fortid i en af DK's største internet-virksomheder kan jeg fortælle Jer, at netblogs er gift for useriøse virksomheder.....

Mvh.

Jan R.
Jan, vi kan kun give dig ret.

Vi vil gerne køre ud og få orden i tingene, men vi er jo nødt til at aftale en dato og et tidspunkt med kunden, ellers kommer vi frem uden at der er nogen hjemme.

Vi har for ikke længe siden forsøgt at få vores montørleder ud til kunden for at klargøre og forberede udbedringerne, men er blevet afvist - vi har fået at vide at al kommunikation skal gennem deres advokat. Derfor opfordrer vi kunden til at kontakte os direkte for at få en løsning på problemet.

Iøvrigt tak for en saglig og hjælpsom kommentar.

MVH

Bedst&Billigst

Bedst-billigst - vinduer og døre

Jan R., når man ser på det utrolige svineri, der vises i billedserien, tror jeg heller ikke jeg ville have det foretagende til at rode mere med mit hus. Der er jo ikke længere tale om en afhjælpning, men snarere en omfattende renovering, hvis ikke huset skal fremstå som en klampet kasse. Tænk på alle de skader på murstenene, Det kan jo ikke bare lige fikses.
Jeg tror simpelthen ikke på, at de vil bringe noget godt med sig.
Der skal vist en meget stor pose penge på bordet i stedet for afhjælpning.

Så Bedst&Billigst, det er vist nok en møgsag for Jer, som I skulle have tacklet på anden vis meget tidligere.

Med venlig hilsen
ktm

 

@ktm

Tjoho - smukt er det ikke. Men hvis bedst-billigst seriøst vil udbedre dette, så ringer de til advokaten og siger "yes - we fucked up, og nu vil vi gerne gøre det godt igen...." - og kunne trods flere fejlslagne udbedringsforsøg måske i sidste ende stå med en kunde, der - om ikke andet - ikke længere ville spy galde om dem.
Skal jo ikke glemme, at i flere større virksomheder bliver sådanne "fejl" skjult for ledelsen grundet manglende forretningsgange og/eller bureaukrati. Ledelsen er langt hen ad vejen ikke klar over, hvad der rent faktisk sker. - og når man tænker på "kvaliteten" af nogle af de folk, man kunne få fat på indenfor byggebranchen for et par år siden, skal der ske fejl som i dette tilfælde (man burde nok i stedet have sagt nej til omsætningen - men.....)

Den pågældende sag er kørt alt for langt ud - og de eneste, der har glæde af sagen, er advokaterne.

Man skal heller ikke glemme, at man selv skal tage ansvar - jeg havde aldrig accepteret den pågældende leverance - og da slet ikke at de var begyndt at skære i murstenene.....

Denise skal såmænd nok vinde sagen, hvis hun insisterer - jeg er nok bare i tvivl om, hvorvidt det er det værd,  hvis man ved advokatens hjælp kunne finde en mindelig løsning.

Skal lige sige, at jeg ikke har nogen interesser i denne sag - men faktisk indtil denne tråd var en af dem, der havde hørt positivt om firmaet.

Mvh.

Jan R.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også