Den vrede tømrer

Deltagere søges til ’Den vrede tømrer’.

Har du købt drømmehuset, der bare lige skulle have en mindre renovering, men som viste sig at være langt mere omfattende, end du regnede med? Er dit hjem ét stort kaos, og går du rundt med konstant dårlig samvittighed over alle de ting, du aldrig får gjort? Og er I som familie ved at gå ud jeres gode skind? Så vil vi gerne hjælpe dig!

Kanal 5 leder efter familier til tv-programmet 'Den vrede tømrer', hvor professionelle håndværkere hjælper jer videre i gør-det-selv-junglen og viser jer vejen mod jeres drømmehjem.

Tilmeld dig eller dine venner!
Skriv og fortæl om dig selv og din familie. Fortæl om jeres problemer, og hvordan jeres gør-det-selv-projekt påvirker jer i jeres hverdag. Vedhæft lavopløselige billeder af din familie og huset ude og inde, så vi kan få et godt helhedsindtryk. Husk også at skrive, hvor I bor og jeres kontaktoplysninger i øvrigt. Send til [email protected]

Deltagere søges til ’Den vrede tømrer’. Har du... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce


Øv, så er det nok ikke Peitersen. Han er nemlig rar og flink og ikke spor vred.

Skrevet af Jacob Antenne på 09 sep 2009 00:40
Nu ved jeg hvorfor tømreren er vred.
det er sikkerbygs forretnings metoder
Ja, det er sikkert sikkerbyg der har taget røven på den tømrer, og derfor han er vred... ;-)

Sikkerbyg har vist efterhånden taget røven på en hel del håndværkere, og egne medarbejdere, mon ikke der kommer en masse private byggeherrer også, der kommer i klemme.
Annonce
Skrevet af MBfan på 10 sep 2009 22:23


Øv, så er det nok ikke Peitersen. Han er nemlig rar og flink og ikke spor vred.

Nej, tror vist aldrig vi ser den mand blive vred, eller i det mindst vrisse lidt..

Man skulle jo tro ham var i familie med ham den tossede dansker fra hollywood... altid i godt humør, og med et stort smil på.

Han er festlig.
eneste gang jeg har set ham irriteret var i episoden med en gammel godsvogn. det var vist en forkert opgave de sagde ja til der.

Jacob
Skrevet af Jacob Antenne på 10 sep 2009 23:12
Han er festlig.
eneste gang jeg har set ham irriteret var i episoden med en gammel godsvogn. det var vist en forkert opgave de sagde ja til der.


Næ jeg tror nærmerer at det var fordi der kom nogle ting frem, der ikke var indregnet
Så når der er en tidsramme der skal holdes, kan den ansvarlige nok godt blive lidt kort for hovedet.
Ellers godt program ikke som det denne tråd stardede med, nemlig den vrede.
Peitersen giver gode råd og tips som alle med bare en lille LDS´er kan bruge.

Hvor i mod Tømrenen prøver at skjule alle håndværkstriksene, så den der ser programmerne ikke lærer noget. Andet end at se en familie blive ydmyet, for at få lavet lidt af deres hjem.

Det kunne være sjovt at høre, om det håndværkerne har lavet er betalt af tv, eller om der kommer en regning på matrialer  bagefter.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ellers er tømreren da vred over at skulle arbejde UB og selv betale for materialerne.

Tror at materialerne har de sikkert fundet en sponsor til, men håndværkeren arbejde der sikker UB eller betalt af sponsoren, for ved at teleselskabet ikke betaler noget, de anser det jo for god reklame for håndværkeren, og det derfor er "løn" nok i sig selv.
Ud fra mængden af reklamer, så tror jeg bestemt det hele er sponsoreret http://kanal5.dk/denvredetomrer/

 

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis