Forsikring af bil - kvinde 23 år

Hejsa
Min svigerdatter vil købe bil, men forsikringen er jo ret høj når man ikke har haft forsikring før.
Jeg har læst og set i reklamer at når man køber ny bil så kan man få billig forsikring med hos forhandleren.
Men lige meget hvor jeg kigger så kommer en kasko til f.eks. Suzuki Alto til at ligge på mellem 8 og 9k om året. Det samme med en lille Kia.
Jeg har også læst om den der dims man kan få sat i bilen, så kasko bliver højre hvis man kører for stærkt og er med i et uheld. Men hvem har den ordning??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hejsa Min svigerdatter vil købe bil, men... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Okay.. Det er bare hvis man er under 25 skal man kontakte dem pga særlige regler?? så det kunne jo godt være at du havde snakket med dem.. For hvis man er under 25 kan man slet ikke lave en beregning på deres hjemmeside..

Skidt..

Mvh Mærsk

det er nemlig helt korrekt - man skal ringe til dem for at få prisen - (den passer sjovt nok med www.forsikringsguiden.dk) :-)

/cs

Vil lige indskyde at det er en ny bil hun vil købe og mærket er en KIA picanto 1,1 - Hun køber den kontant men vil jo godt have kasko på alligevel.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg tror næsten det bílligste ville være at forsikre den ved KIA MOTORS så.. på trods af at prisen ligger oppe omkring 8.000-9.000 kr. Desværre

Mvh Mærsk

Hun kan også tage et kursus der hedder Respekt for fart (http://www.respektforfart.dk/). Så kan hun hvertfald få billigere forsikring ved Alka
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis