Indlæg nr. 1000...

Ja så lykkedes det alligevel - Albinoen har lavet 1000 indlæg.

Hvis bare 5% af dem har været til nogensomhelst nytte, har vi hjulpet 50 mennesker  Så kan vi gå i graven når vi kommer til det tidspunkt, vel vidende, at i hvert falt 2½ snese er forvirrede på et lige så højt plan som vi

Tak til alle jer, der har holdt os ud så længe - og I slipper ikke så let, vi spræller endnu, og hælder gerne mere mundlort ud.

God sommer til jer alle

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Ja så lykkedes det alligevel - Albinoen har lavet... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja ja, Njord, med den stilhed du efterhånden lægger for dagen, risikerer du at blive indhentet!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg skal nok afholde mig fra at lægge et billede ind, der vil være stor riciko for at medlems tallet her på LDS. daler meget voldsomt når i først har set Giraffen.
Jeg har altid haft den holdning at man skal lære så meget som muligt her i livet, derfor har jeg som nogen ved fire håndværksmæssige uddandelser, og en hel del kurser hvor jeg dog kun har brugt en. Af sind er jeg ofte kun 25 år, virkeligheden er dog en anden ifølge dåbsattesten 58 år. Jeg er førtids pensionist og har været det de sidste 5 år, og så kan jeg nogle gange nok være et værre røvhul vil nogen mene. Det stikker dog ikke så dybt jeg mener ikke noget ondt med det, har bare let ved at banke op i det røde felt.

@Håndværker:
 
Vi er alle smukke på hver vores måde

Glemte forresten lige et par racer på hundene: Albert er 1/4 moskus, Balto 1/6 Nordbagger

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Jeps ! Ung smuk og viril, Gammel grim og senil
Tjah min Tiggie er en Dansk Svensk Gårdhund, og en vældig god Entrepenør, hun graver huller så dybe at kun rumpen stikker op
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis