Indlæg nr. 1000...

Ja så lykkedes det alligevel - Albinoen har lavet 1000 indlæg.

Hvis bare 5% af dem har været til nogensomhelst nytte, har vi hjulpet 50 mennesker  Så kan vi gå i graven når vi kommer til det tidspunkt, vel vidende, at i hvert falt 2½ snese er forvirrede på et lige så højt plan som vi

Tak til alle jer, der har holdt os ud så længe - og I slipper ikke så let, vi spræller endnu, og hælder gerne mere mundlort ud.

God sommer til jer alle

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Ja så lykkedes det alligevel - Albinoen har lavet... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
.....schhh.... ikke så højt - han sover nu.

Mvh. JørgenE
Med godt 1000 indlæg bag os, er det måske på sin plads, at vi fortæller lidt om os selv:

Vi er et ægtepar - Lars & Elizabeth - i starten af fyrrerne, som har kendt hinanden i 6 år. Vi kommer begge fra tidligere ægteskaber med meget jalousi, og har besluttet, at det ikke skal være på dagsordenen i vores nye liv.

Elizabeth har en datter på 22 og en søn på 12 som bor hjemme. Han har ADHD, det, man i gamle dage kaldte DAMP, men er i god behandling mod det.

Elizabeth er ufaglært pølsesvinger, passer grillen ved vores lokale Harald Nyborg, og elsker den daglige kundekontakt. Hun har tidligere stået i grillen i Hundige-centret.

Lars er oprindeligt uddannet produktionsingeniør, men har gudskelov ikke haft job som sådan. De sidste 15 år har han programmeret i økonomisystemer fra Damgaard, Navision og efter fusionen, Microsoft.

Vi bor i rækkehus i Ishøj - noget rigtigt klondyke-byggeri fra slut-firserne. Vi har vistnok en kælder, men ingen nedgang til den, og den er vist fyldt op med byggeaffald.

Efter at Lars' far døde i 2005 købte vi vores Albin 25 for en del af arven. Vi elsker begge at sejle, bor tæt ved havnen, så hvad kunne være en bedre måde at mindes farmand på? (han sejlede på Østen i 50'erne)

Vi havde hver vores store han-hund, da vi lærte hinanden at kende, slap dem løs på en stor græsplæne og vendte ryggen til. De fandt ret hurtigt ud af rangordenen og er uadskillelige nu.

Vi er naturister - mener, livet er mere behageligt uden tøj, når vejret tillader det. Ikke nudister - for dem er det vigtigt at være nøgen, for os er det ikke så vigtigt om vi har tøj på eller ej.

Vi er typerne, som gerne hjælper andre - men vi bliver også 'pissed' når vi føler os misbrugt eller trådt over vores stolthed. I båden betyder det, at vi altid springer op for at hjælpe en nyankommen med at lægge til, men hvis nogen spiller overlegen, bliver de bedt om at pille af.

Det var så os i kort form - håber, andre vil følge trop med en lille 'forklar-mig-røv' om jer selv.

Tjooo...

Joan og Poul.
Har været sammen i 9 1/2 år. Blev gift igår :-)

Joan er kontormus ved et middelstort firma der leverer varer indenfor væskebehandling (Ventiler, pumper osv.)
Poul er oprindeligt uddannet elektriker, men har overgivet sig til køleteknikkens vidunderlige verden.
Joan er 27 Poul er 30.

Vi spiller begge håndbold. Er / har været trænere. Poul spiller fodbold, samt dyrker lidt selvfosvar/Ju Jutsu på motionsplan.
Vi bor i en lille landsby uden for Give. I et gammelt hus fra ´73. Det er næsten gennemrenoveret. Vi har en fantastisk natur lige uden for døren, så vi går mange ture.

Lige i øjeblikket er vores langbord i stuen fyldt til bristepunktet med blomster og gaver. Liegsom Den Blege (Albinoen) er både min kone og jeg, meget hjælpsomme. Og det er alle vores naboer også. Det er et fantastisk åmråde vi er flyttet til for 2 år siden.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
tillykke med de 1000

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

http://www.espersen-glasius.dk

Skrevet af FWM på 05 jul 2009 20:55

Ja og det har ikke alt sammen været lige intilligent, det der er kommet.
Men det kommer dog lidt bag på mig at der ikke er flere der har rundet de 1000.
Nu var dette ikke kun møntet på jer, men på alle i klub 1000+
                               Mig selv inkluderet

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
APS (a prøver sku)

Jeg hedder Flemming og er 39. I det civile liv er jeg gift med Jovelyn på 36 og vi har john på 17 mdr. sammen.

Vi bor i givskud, som nok mest er berømt pga. Richard Østerballe og hans park, som de fleste nok har set i Tv.

Når der skal tjenes til lidt brød, sker det ude på nordsøen. Der arbejder jeg som skibsmaskinist, på et vagtskib / stand by skib. Det er os der passer på dem der arbejder på platformene.

Min kone er oprindeligt fra Filipinerne, og vi mødte hinanden i Singapore i 2006, og blev gift d. 2/3-07 i Singapore. Vi flyttede så til Danmark og Givskud i Oktober 2007.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Et stort, omend lidt forsinket tillykke til brudeparret, hvor ser I bare godt ud

Så må vi da også hellere få et billede på - taget i dag i vores lille gårdhave. Fra venstre er det Albert (schäfer/collie/retriever, 12 år), Elizabeth (hystade/hollænder, 40 år), Balto (schäfer/labrador/collie, 8 år) og Lars (nørd/idiot, 42 år). Junior er hos sin økologiske far.

P.S. Fuglehuset er ikke normalt en del af Elizabeths frisure

Jamen så vil jeg da også komme med lidt billeder.

Her fra d. 23/6-09 hvor John lige har fået et soppebassing.

Det er Jovelyn til venstre.

Når man skal finde et billede af sig selv, kan man næsten aldrig finde et.
Kan det mon være fordi at man altid er på den anden side af kameraet
Men fandt et fra barnedåben sidste sommer.

Fra venstre: Vores nu pensioneret præst Kristian, Bonus søster og gudmor Karina med John, Flemming og Jovelyn.

Og for at slutte af med noget smukt så en solned gang på nordsøen.

Mvh.

Flemming

Lidt sjovt at se ansigtet på de folk man efterhånden har "kendt" i lang tid ;-)

Har så sent som i eftermiddags haft besøg af vores rimelig nye ven Mathiassen.
Sjovt at se Flemming i fin hvid skjorte. For mig vil han altid stå i blå overalls... (selvom jeg først troede de var orange)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg kan da kun sige velkommen i klubben af brugere der har leveret mere end 1000 indlæg....

Jeg kan kun sige at det er dejligt at være med i den lille eksklusive klub... Og når du nu fortsætter i samme linie som nu.. Så kommer du snart med i den lidt mindre klub af brugere der har ævlet nok til at nå over 2000 indlæg...

Velkommen... Sommerlige hilsner :-) Njord

MVH Njord
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis