Rep. af tv verner 1 8370 28-06-2009 13:30 Hej:Mit Phillips Tv har de seneste dage fået mere og mere grøn billede, og når jeg tænder det i dag kommer der intet billede.Er der nogen der kan hjælpe mig? Hej: Mit Phillips Tv har de seneste dage fået... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 15-01-2010 23:30 Skrevet af verner på 28 jun 2009 13:30 Hej:Mit Phillips Tv har de seneste dage fået mere og mere grøn billede, og når jeg tænder det i dag kommer der intet billede.Er der nogen der kan hjælpe mig? Ud på den blå hylde med det og køb dig noget mere fremtids sikret.Det bliver Fladskærme de næste 20 år. hvorefter du kan få et tv der bare ligner et stykke kraftigt plastick du kan anbringe lige hvor du har lyst.V.h. Håndværkeren
jbr 2074 7451 Sunds 15-01-2010 23:37 Philips havde problemer med lodningerne i deres TV for 15-20 år siden.Har selv haft et Philips TV der havde problemer, først i højspændingen, senere andre steder.Jeg loddede hele TV´ et igennem. Alle lodninger! Det tog lidt tid, men virkede.Hvis det ikke virker, så smid det ud...så er tiden er inde til at købe nyt. " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "Med venlig hilsenJanSolus 24 "Ofelia" ___/)__/)_ www.solussiden.webs.com
PeterR 4014 4000 16-01-2010 21:34 Jacob, ca. 1kv pr tomme skærm, du taler om evnen til at trække en lysbue gnist. Man lodder ikke et helt fjernsyn efter så har man for meget tid, man lodder de 10-15 steder man ved de plejer at slå fra, og så kører det igen. Kors hvor har jeg lavet mange tv i min ungdom hvor der bare skulle lidt tin til, eller en ny BU transistor. Men det er fortid. Men der var nu intet bedre end at finde sådan et nyerer tv til storskrald, og så skulle det bare have en ny transistor til 30 kr. og så trillede det ud til familien et eller andet sted. Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk
jbr 2074 7451 Sunds 18-01-2010 20:06 Naturligvis lodder man hele TV´et igennem, hvis de 10-15 normale steder ikke hjalp,...Hvis man har tid og vil spare lidt kroner...Med priserne på TV i dag, gad jeg ikke engang hente loddekolben.Men dengang, i 1981, kostede mit Philips 21" stereo/tekst TV ca. 14.000 Kr. Så lodder man gerne lidt ekstra...Stereo... ja, men kun tysk A2 stereo... fantastisk teknik.... " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "Med venlig hilsenJanSolus 24 "Ofelia" ___/)__/)_ www.solussiden.webs.com