Uvelkommen gæst.

Som nogle af jer har set/hørt igår (11/6-09), var der en på 16 år, der kørte ind i et hus i givskud

Ja og hvad så vil i tænke
Men det er mit hus det gik ud over, og nu står vi og skal have lavet en masse og kan ikke bo i huset

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Som nogle af jer har set/hørt igår (11/6-09), var... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er en DSG.
Alt der kan jagtes, bliver det, hvis han får lov.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

godt det ikke gik værer og at i har fået sådan en pæn stue ud af det
hvordan gik forløbet med håndværkerne/takssator nogle problemer

og godt nytår håber ikke der kommer flere oplevelser af den karakter

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Nu er sagen ikke helt afsluttet, men ind til nu har det gået fint mellem håndværkere og taksatoren.

Jeg håber da også at slippe for flere af den type oplevelser i fremtiden.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du kunne jo have noget "Robert Jacobsen" kunst i forhaven, det er jo som regel noget kraftig bulet og skævt gammeljern i en kraftig kvalitet. At du så befæstiger det til nogle jernbane skinner der er gravet 2 m. ned, kan ingen se. Men det stoppe selv en kampvogn.
Jeg har tænkt på at bygge en mur, i fundablokke 40x20x50, med en masse armering i, og fyldt med en meget stærk beton

Den skulle så 1m ned i jorden og 1m over, men så bliver jeg vel bare til talt for mord/mordforsøg hvis der er en der kører ind i den


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Jeg har en bekendt oppe ved Kjellerup, der har en trelænget gård. Af en eller anden grund skal diverse biler og lastbiler altid torpedere det ene hjørne af gården som ligger lige ved et vejkryds.Han blev så træt i sit ansigt efter tre påkørsler i løbet af et år, så han nu har plantet to store beton søjler af den type der bruges til pilotering. De er sat 2 m. ned i jorden og rager 80 cm. over. Efter sidste påkørsel blev den ene lidt ridset, bilen blev vist ikke til bil igen, motoren var skubbet godt ind i forsæderne.

håndværkeren.

han hade vel motoren på skødet.

mens forrammen er trykket ind til kabineskottet..!!! :-(

Hvorfor ikke bare ligge nogle store sten? De er da generelt pænere at se på

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Skrevet af Jacko på 28 jan 2010 10:22
Hvorfor ikke bare ligge nogle store sten? De er da generelt pænere at se på
Det skal da godt nok være nogle store sten, hvis de skal kunne stoppe en vildfarende bil. Mindst 1,5 ton pr. stk.

Skrevet af Håndværkeren på 28 jan 2010 10:54
Det skal da godt nok være nogle store sten, hvis de skal kunne stoppe en vildfarende bil. Mindst 1,5 ton pr. stk.



Ja også skal jeg brække hjørnet af huset, for at kunne komme ind i indkørslen

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også