Uvelkommen gæst.

Som nogle af jer har set/hørt igår (11/6-09), var der en på 16 år, der kørte ind i et hus i givskud

Ja og hvad så vil i tænke
Men det er mit hus det gik ud over, og nu står vi og skal have lavet en masse og kan ikke bo i huset

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Som nogle af jer har set/hørt igår (11/6-09), var... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af dreamer81 den 18-06-2009 16:53
hold da op!!
det er jo vanvittigt....

Hvad siger knægtens forældre hvis de da er indblandet?

Og hvad med erstatning?


Ja, også tænke på at han kun fik nogle skrammer på hånden.

Jeg har kun hørt lidt rygter, og når det ikke er andet, vil jeg ikke fortælle dem her.
Det kan måske komme til at skade nogle uskyldige.

Nu er der lige blevet ryddet op, så skal håndværkerene til at finde ud af hvad de skal have for at reperarer huset, så det er i samme stand som før.

Jeg har lige kontaktet min advokat, så jeg kan have noget juridisk vejledning og så han kender hele sagen, hvis der skulle komme nogle problemer.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Nu er der jo gået noget tid siden det skete, og der mangler da stadig nogle småting, men vi kunne da tage stuen i brug til jul

Sådan ser hjørnet ud nu

Og sådan her ude fra.
Ja nu blev det gode gamle etanittag ødelagt af noget nyt, så inden for de næste 10 år skal der nyt tag på hytten.
Kan de nye plade mon bedre holde hvis de males?

Dette er så det nye laminatgulv fra krono.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Til lykke med at du har fået lukket huset inden denne rædselsfulde fimbulvinter er kommet over os!

Jeg ser dræberhunden har taget de renoverede gemakker i brug! Troede ikke I måtte have kamphunde henne i Jylland!

Var det bilbranden, der gjorde at I måtte have skiftet nogle tagplader?
Utroligt at ikke der også gik ild i huset.

Nu har du vel fået armeret murværket?

Med venlig hilsen
ktm

 

I den del af jylland hvor jeg bor er der både løver og ulve, så vi skal have noget til at passe på os

Ja det var bil branden der kostde de tagplader

Men jeg har også fundet ud af at ca. 12m2 af mit stueloft er under min uisoleretde skunk, der er kun etageadskilldelsen Det skal der gøres noget ved, snart


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af Håndværkeren på 21 jan 2010 23:26
Jeg kan ialfald se at du har verdens bedste hund


Ja han er nu en god dreng

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg havde da hørt et og andet om at de nye eternit plader var blevet bedre end dem de sendte på markedet lige efter asbest forbudet !
Men huset ville da blive endnu flottere med et tegltag
Og til Ktm, Kan du ikke se det er en Politi hund, den bære da pistol på maven
Hvordan får man så en sådan pistolbevæbnet kamphund med i f.eks. et fly?

Med venlig hilsen
ktm

 



Her er så et par billeder mere, af min 14 mdr. kamphund.
Det skal lige siges at der ikke er flere mulvarpe i haven, og naboernes katte går pænt uden om

Men jeg ved ikke hvordan han skal kunne komme med et fly, men hvis det skulle blive aktuelt så finder jeg nok ud af det.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Så vidt mig bekendt må Politiet have våben med i fly, så det skulle da ikke være et problem.
Er han en Dansk Svensk Gårdhund eller Foxterie
Min er jo en Damehund, DSG. da vi bor på landet er der både rotter og mus der bliver jaget og Kattene hænger i træerne, for der høre de til ifølge min Tiggie. 
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også