Er denne bosch noget værd ?

Hej.
Er denne Bosch noget værd ?
http://www.prishammeren.dk/shop/bosch-akku-bore--skruemaskine-1278p.html

- skal bare bruge den til normale bore/skrue opgaver.    

Mads G. N.
Hej. Er denne Bosch noget værd ? http:... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er Hitachi noget værd ?
Skrevet af mads9220 den 14-05-2009 20:56
Er Hitachi noget værd ?

De blev banlyst hos min gamle mester da de aldrig overlevedet mere end 3-4måneder, så begyndte de at lave pivelyde og efterfølgende brændte elmotoren af, med andre ord så døde min også. Hilti, dewalt og makita er vejen frem, det er kun penge pungen der sætter græsen.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Skrevet af ElectricalFreak den 14-05-2009 21:18
Skrevet af mads9220 den 14-05-2009 20:56
Er Hitachi noget værd ?

De blev banlyst hos min gamle mester da de aldrig overlevedet mere end 3-4måneder, så begyndte de at lave pivelyde og efterfølgende brændte elmotoren af, med andre ord så døde min også. Hilti, dewalt og makita er vejen frem, det er kun penge pungen der sætter græsen.

Jeg har den stik modsatte oplevelse af hitachi, jeg mener ikke de er til at slå ihjel, det er til gengæld så også en af de dyreste maskiner overhovedet. Et stort tømrer firma i Esbjerg bruger udelukkende hitachi skruemaskiner og der er vidst intet bøvl.
Hvad med den nye metabo lt til knap 1700 kroner
En der har en brugt maskine tilsalg ?
dba.dk eller guloggratis.dk :)

 

Skrevet af FWM den 13-05-2009 22:46

Når du spørger sådan, så nej Det ver ikke pengene værd.

Det er billig skrammel lavet i malaysisk børne arbejde.

Stop stop alt køb under 1000,-
det er børne arbejde og alt hvad alle ansvarlige mensker vil bekæmpe...

SÅ STOP UDBYTNIGEN AF BØRNE ARBEJDE, OG KØB TING LAVET I EU ELLER USA MED GRARATI.

Fuck alt fra kina.......
Selv grundfos og danfoss.


Iflg Bosch :

Bosch har en række fabrikker i hele verden og det er derfor lidt svært at benævne produktionsland for alle maskinerne. For den grønne serie, som jeg har ansvaret for, produceres hovedparten af maskinerne i Ungarn, mens en mindre andel produceres i Asien. For den blå serie er spredningen større med produktion i en række Europæiske lande samt Aisen.

til mads9220

jeg har en blå bosch 14,4 gsr 2, som er knokkelstærk. den er brugt til renoveringen af mit hus gennem de sidste år.
desværre er batterierne gået død. maskinen selv fejler intet. Da jeg har kontakter i branchen er jeg kommet afsted med at købe noget andet og nyt til ok penge.

Du er velkommen til at overtage min gamle maskine med de 2 døde batterier og lader for 300, så skal du skaffe batteri - det kan fås på nettet for omkring 450-550 fra tyskland.

send en mail hvis det har interesse. mith (A) post2.tele.dk

 Mvh Michael

GSR 18 V-LI er til "hobby" brug eller let brug (små skruer). en GSR 18 VE-2 LI er håndværker modellen som er noget stærkere (lidt større skruer).
hvilket mærke man kæber er nok en mode sag. men metabo og hilti er ikke hvad det har været. så jeg ville holde mig til kvalitets mærkerne så som AEG, Bosch, Hitachi, Makita, Milwauke.
Jeg betragter festool, Dewalt, Metabo, Hilti som ting hvor man betaler mere for mærket end for kvaliteten. og husk så at alle mærker har skrammel serier/light udgaver. så som GSR 18 V-LI.

Jacob
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis