Er denne bosch noget værd ?

Hej.
Er denne Bosch noget værd ?
http://www.prishammeren.dk/shop/bosch-akku-bore--skruemaskine-1278p.html

- skal bare bruge den til normale bore/skrue opgaver.    

Mads G. N.
Hej. Er denne Bosch noget værd ? http:... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mit gamle firma brugte bosch akku maskiner og de røg til reparation næsten hver 4-5måned, hvilket slet ikke er iorden indtil vi skiftede over til hilti og dewalt. Dewalt er desuden også et par skridt foran med udviklingen, deres nye serie med Li-Ion batterier har jeg forelsket mig i og bliver nok fornyet af den almindelige NiMH model jeg har pt.

Personligt vil jeg fraråde Bosch. Enhver tømrer vil desuden sige makita eller dewalt.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Skrevet af ElectricalFreak den 13-05-2009 22:28
Mit gamle firma brugte bosch akku maskiner og de røg til reparation næsten hver 4-5måned, hvilket slet ikke er iorden indtil vi skiftede over til hilti og dewalt. Dewalt er desuden også et par skridt foran med udviklingen, deres nye serie med Li-Ion batterier har jeg forelsket mig i og bliver nok fornyet af den almindelige NiMH model jeg har pt.

Personligt vil jeg fraråde Bosch. Enhver tømrer vil desuden sige makita eller dewalt.

Der er så bare det at at de nye batterier med litium er noget lort.. de skal lades oftere og oftere.. havde 4 makitaer ude i firmaet og de gik alle ned efter 6 måneder på grund af batterierne ikke kunne holde.. og så er der det at du nok er elektriker, som er ret hårde ved værktøjet, og gør ting som det ikke kan tåle.. så er det jo klart det går i stykker.. :) er selv inden for branchen, og folk behandler godt nok ikke værktøjet ret godt når det er mesters..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Når du spørger sådan, så nej Det ver ikke pengene værd.

Det er billig skrammel lavet i malaysisk børne arbejde.

Stop stop alt køb under 1000,-
det er børne arbejde og alt hvad alle ansvarlige mensker vil bekæmpe...

SÅ STOP UDBYTNIGEN AF BØRNE ARBEJDE, OG KØB TING LAVET I EU ELLER USA MED GRARATI.

Fuck alt fra kina.......
Selv grundfos og danfoss.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

moonchild90,

Jeg kan nok ikke tage det fra dig at værktøj bliver behandlet hårdt inden for håndværker branchen, hvilket netop også gør at der stilles højere krav for det man har i hænderne. Det jeg blot udpeger er mit helhedsindtryk af holdbarheden på de forskellige producenters værktøj. Nu købte jeg selv samt min bror det største dewalt sæt for 1½år siden og har lige siden renoveret to huse siden da og man må sige at de fungere, som en drøm. Det eneste problem der har opstået var to batterier der blev byttet ud for 3måneder siden, men sådan er det nu engang, batterier lever ikke for evigt :-)

Det er meget sandt at Li-Ion batterier er afhængig af hyppigere opladninger, men tilgengæld har de præsteret at lave et stykke værktøj der er lidt mere ergonimsk end de typiske Ni-MH maskinerne folk åbenbart kalder for "tunge". ;-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
FWM,

Har du haft en dårlig dag, eller var temperaturen ikke høj nok selvom de lovede solskin? :-D

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Annonce
Skrevet af ElectricalFreak den 13-05-2009 22:48
FWM,

Har du haft en dårlig dag, eller var temperaturen ikke høj nok selvom de lovede solskin? :-D

Tror FWM har haft en rigtig lortedag.. Der var sikkert en polsk tømrer der drillede ham mens en kineser lavede en cirkulationspumpe til ham ;)

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

nej jeg har boet i asien. og blå bosch og devalt er bare mærker hvide køber fordi de er dumme.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

ja dumme dansker....

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af FWM den 13-05-2009 23:01
nej jeg har boet i asien. og blå bosch og devalt er bare mærker hvide køber fordi de er dumme.

hvad så med berner, hvor kommer det fra?


today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

kan kun sige at jeg har 4 stk Bosch gsr 14,4 ve2 ,det er din eneste der har fungeret fint indtil de simplethen var slidt op,alle andre vi har prøvet holdte ikke til dårligt vejr og tonsvis af skruer hver dag og så er den stærk.
Bare min erfaring :-)

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis