Nogen der overvejer at skifte til Telia...???

Så overvej det lige engang til....!!!

Telia helvede...!!!
Så overvej det lige engang til....!!! Telia... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har aldrig oplevet så mange problemer med hverken internet eller mobil efter jeg har skiftet til TELIA.

Fastnet og internet virker super stabilt hos TDC, og evt. fejl og problemer bliver udbedret med det samme.

Vores internet har aldrig kørt så ustabilt som da vi havde Telia, det var faktisk værre end da vi havde DLG, og det siger ikke så lidt.

Til sammenligning tog det godt 4 dage af få internet op at kører igen pga. fejl på centralen da vi havde telia, hos TDC er det længste jeg har været uden internet godt 18 timer, og der lavede de faktisk en kabelbrud i vores indkørsel, så de garvede her til kl.21.30 da jeg havde fejlmeldt den tidlig morgen, og som service kunde skal fejl være udbedret inden for 24 timer.

Har aldrig hørt om problemer med TDC, så kan du ikke lige beskrive hvilken problemer du har haft med dem ?

Hmm jeg har TeliaSonera fiber internet. har aldrig prøvet noget så stabilt for. i år har der været 1 afbrydelse og den var varslet. det betød et par timers nedetid. vores server kører 24/7-365 og kontakter nettet mindst engang hvert 20 sekund.
og så er det relativt billigt da vi er en bolig forening der deles om den.
med fiber i vores "størrelse" er du sikret påbegyndt fejlretning inden for 20 minutter.

TDC leverer fine fastnet forbindelser (kobber). her er stabiliteten ok uden at være god.
det er TDC's mobil afdeling og deres jagt på at spare penge der er gået ud over kvaliteten.

at deres fastnet afdeling så er eksperter til at lave fejl i deres regninger er en anden sag. prøv at sende din regning retur med påskriften. det her svarer da ikke til hvad vi skal betale. og få en reduceret regning retur.

Jacob
Okay, det du mener.

For mig er det faktisk vigtigt at kan bruge min mobil telefon til at ringe fra, dvs. ringe ud og modtage opkald fra andre, uden udfald.

Dette har Telia ikke kunne klare overhovedet.

Det er også vigtigt at jeg generelt er online hele tiden, og kan komme på nettet og læse mails 24-7, og dette har også voldt Telia større problemer, i forhold til TDC som har klaret det mere eller mindre fejlfrit et par på optil jeg skiftede udbyder.

Jeg har endnu ikke prøvet deres Mobil afdeling, og kan forstå på dig at det er ikke et godt valg.

Så det virker jo efterhånden som om at 3 er det rette valg som mobil udbyder...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis