Nogen der overvejer at skifte til Telia...???

Så overvej det lige engang til....!!!

Telia helvede...!!!
Så overvej det lige engang til....!!! Telia... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
3. Ja. Det er sgu ok.. Har i hvert fald været ok tilfreds med det bortset fra noget manglende forbindelse jeg havde en gang imellem. Da jeg bor i byen burde det jo ikke være et problem. Jeg ringede til dem og spurgte hvad jeg kunne gøre eller hvad de kunne gøre for at rette fejlen, og fik at vide at jeg ville blive ringet op i den nærmeste fremtid. Der gik to mnd. og så gad jeg ikke mere. Det var for dyrt og jeg havde ikke fået mit opkald.

Musikanten

Hmm Jeg har Telia
Jeg er egentligt fint tilfreds med dem. eneste undtagelse er at man nu skal betale et gebyr for at betale + betale for en sms kvittering. Jeg har overvejet at skifte til tellmore bare for at pisse dem af. Jeg syntes at Telia virker mere professionel end TDC. sonofon prøvede jeg for 5-6 år siden i ½ år. så hoppede jeg tilbage til Telia. sonofon var alt for ringe.

Jacob
-Jacob Antenne

Hvilke problemer varder med sonofon.? Også nu kaldet telenor

Musikanten

Tja. Det kan jeg vitterligt ikke huske. men deres net har formodentligt ikke virket tilfreds stillende.

Jacob
Ok.. Hmm. Jeg har cbb lige nu. Men fordelen ved telenor er, synes jeg, at man kan næsten få sit eget skræddersyede abonnement. Jeg sms'er mega meget og ville derfor gerne skifte men ved nu ikke lige endnu.

Musikanten

Annonce
Skrevet af Jacob Antenne på 07 aug 2009 21:34
Hmm Jeg har Telia
Jeg er egentligt fint tilfreds med dem. eneste undtagelse er at man nu skal betale et gebyr for at betale + betale for en sms kvittering.
Og netop dette ekstra gebyr, var årsagen til at jeg kunne få opsagt min bindingsperiode, så benyttede jeg mig selvfølgelig af...

Tjah man skal hore meget før orene falder af, jeg har læst meget om det Telia underligt nok aldrig noget positivt.
Jeg startede i TDC som mobil kunde i 1994 og har været der siden, der har aldrig været problemer af nogen art, og jeg overskrider aldrig 200,00 Kr. forbrug om måneden. Jeg har brugt Telia som mellem station når jeg har været i Sverige og regningerne derfra  har været laterlige små.
Nu er jeg nok lidt gammeldags, for hvorfor skifte til noget ukendt når det jeg har virker.

V.h.  Håndværkeren

Har haft telia - NEVER AGAIN.....

Havde Telmore i mange år (indtil de blev solgt) - fungerede fantastisk. Skiftede til Bibop (så blev de solgt)..... og nu skal jeg have fundet en ny rebel at støtte!!! Nogen forslag?

Både Telmore og Bibop lader til at blive "bureaukratiske" - gejsten og proaktiviteten forlod Telmore lige så hurtigt som deres tidl. ejer.....

Skræmmende, at god og enkel service forsvinder, når bureaukraterne overtager....


Mvh.

Jan R.
Der er efterhånden mange fortalere for 3...

Ellers vil jeg nok holde mig til TDC, så ved man da hvad man får.

Hellere betale lidt mere, og så være i et selvskab der har styr på hvad de laver.
Skrevet af Koludabyg på 08 aug 2009 23:02
Der er efterhånden mange fortalere for 3...

Ellers vil jeg nok holde mig til TDC, så ved man da hvad man får.

Hellere betale lidt mere, og så være i et selvskab der har styr på hvad de laver.

Så skal du finde et andet selskab end TDC, hvis du vil have at de ved hvad de laver.
Jeg er i branchen. måske også derfor at Telia ikke har voldt mig problemer.
3 er et væsentligt mere seriøst firma end TDC.

Jacob
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis