problemer med JP.TV

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få ordentlige billeder fra JP.TV
Som det er nu, er det noget værre hakkeri.
Venlig hilsen Johan Sparre

<p><strong>jack</strong></p>
Er der nogen der kan hjælpe mig med at få... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for din respons, grandoldman, der havde mere sul på kroppen end oplysningen om, at briller hænger fast ved hjælp af kroge bag "lyttebøfferne". Med hensyn til at fjerne hele molevitten (det er jo 1. april og en ny virus skulle starte i dag, en rigtig led én) kan man erhverve sig en cd der kan rense og starte det hele forfra? Jeg vil prøve at gå igennem med gulvskrubben ved hjælp af "ccleaner". Så du hører nok fra mig igen. Som før skrevet, er jeg fast besluttet på, selv at finde ud pc´ens firnurligheder, og undgå gribbene som før beskrevet. Dog har jeg nu erfaret, at de unge mennesker i EXPERT siger, at jeg bare skal komme med computeren, for uanset hvor meget jeg har dummet mig, tager de kun 500 kr for at få det hele til at køre igen.

PS: Jeg har kigget på din båd i Vindeby Havn. Kan huske, at jeg som dreng kunne komme over med vindeby-færgen for 10 øre. Min far er født i Svendborg og han havde en fætter dér ved navn Kaj Sparre Knudsen alias Kaj Løvring.

<p><strong>jack</strong></p>
Jeg er så flyttet til Tåsinge fra storbyen for ca. 2½ år siden.. og der var broen her allerede ;)

da du i tidernes morgen købte din pc.. fulgte der nogle cd'er med med styreprogram.. windows XP og den skal du jo installerer igen og så starter forfra med at opdaterer forskellige servicepacks og sikkerhedspakker. antivirusprogram og drivere til alt på din pc.
Samtidig mister du alt hvad du har liggende hvis ikke du har din pc splittet op i mindst 2 drev. hhv. C: og D: og så har gemt alt du vil gemme på D:

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Je kommer li fra Svendborg av, godau godau godauuu 
Jeg er selv født i Svendborg, men kom da gratis over med Vindeby færgen - æv-bæv 
Når jeg vil tjekke, om jeg får det, jeg betaler for fra min internetudbyder, benytter jeg altid www.speedtest.net

Hvis du vil brokke dig, når du bliver udsat for dårlig service og uprofessionel optræden, skal du også huske at rose, når du oplever det modsatte!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis