tagrens

Hej.
 Jeg har lige renset mit tag med tagrens... I den forbindelse kan jeg se, at mange af mine tagplader er revnet i toppen af buen. ( Mit tag skal holde 5 år endnu)
Er der et godt middel til tætte sådanne tagplader. Er der nogen som har et godt triks....bortset fra at skifte dem!!
M.V.H
Alte


<p>&#160;</p>
Hej.  Jeg har lige renset mit tag med tagrens... I... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jep, gav også kun 1100,- for at få behandlet de ca. 330 m2 tag jeg har her.
Og mit var endda kun 6 år gammelt, og var helt grønt på nordsiden, pga. naboens høje træer får det aldrig solg.

Men kan også klart anbefale folk at prøve det...:)

Hvis du bare skal have noget der kan lappe lidt på nogen revner, så kan du måske bruge sort karosseri fuge.. Det stads holder sgu til lidt af hvert, jeg har brugt det på mange ting der skulle være vandtætte :-)

Nu er dette forslag absolut ikke ment som et reklamefremstød, men vi bruger (tømrer-/snedkerfirma) en klæber fra Berner som hedder MS-Polymer. Den fåes i flere farver, bl.a. sort, men også som transperent, hvilket nok ville være at foretrække hvis pladerne efterhånden har mistet den sorte farve. Det holder!

Mvh
KJ

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu har jeg da fået noget at tænke over tak for jeres svar de har alle været relevante...Jeg ved ikke helt hvad jeg vælger at gøre, men den klæber fra Berner hvordan bruger i den?? Kommer i det oven på eller laver i en lille rille til at komme det i.

Hvad koster det, at lave let tegl kontra b6 tagplader?

M.V.H
Alte

<p>&#160;</p>
Den kommer i patroner til fugepistol, og vi påfører den helst i tørt vejr (kan påføres i fugtigt vejr om nødvendigt). Normalt "trykker" vi så meget som muligt ned i revnen på pladen, og fører massen ca. 1 cm. til hver side for revnen. Husk at glitte efter.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
kj. Jeg vil prøve dit forslag til sommer...så må jeg se om jeg kan få det til at holde i fem år! -det har noget med økonomi at gøre!!
Tak for hjælpen
alte

<p>&#160;</p>
Tegl koster ca. 30% mere incl. undertag i forhold til eternit.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også