Vand stiger op i håndvasken efter installation af opvaskemaskine

hej folkens

jeg er ny herinde, så håber jeg får posted i det rigtige forum.
Jeg har været igang med at sætte en opvaske maskine op i køkkenet.
Og det fungerer godt nok, men vandet løber virkelig langsomt ud af håndvasken hvis jeg bruge den.

Og det stiger op i den hvis jeg bruger opvaske maskinen.... hvad skyldes det?

Er det nemmere hvis jeg ligger et billede op af det der er lavet?

På forhånd tak

mvh
Dennis

Billeder:
http://img5.imageshack.us/gal.php?g=48484511.jpg
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
desværre virker dine links ikke. (ihvertfald ikke i IE7)

hvornår har du sidst renset afløbet under vasken....????

prøv at ta vandlåsen af og se om der sidder noget

det hele er nyrenset i forbindelse med at det er sat op.
Men det virker som om det er måden opvaskeren er sat til afløbet, da det er det eneste der er ændret.

Vandet løber utroligt langsomt ud af vasken, er der noget jeg skal sætte anderledes?
Det er som om der ikke er hul igennem jo. Men der er jo en tom studs du kunne prøve og blænde den af der findes plader der passer til det.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Annonce
Skrevet af Fiahgt den 14-03-2009 16:52
Det er som om der ikke er hul igennem jo. Men der er jo en tom studs du kunne prøve og blænde den af der findes plader der passer til det.


Undskyld, forstod ikke dit indlæg?
Jeg havde samme problem,som om vandlåsen ikke kan tag vandet så hurtigt som det kommer fra vaskemaskinen, jeg købte en studs til at montere på plastik røret ved at man borer et hul og derefter spænder den uden på røret ,man kan således montere den efter vandlåsen ,det fungere fint.

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Som den på dette billed.

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

vandlåsen under vasken har en stor modstand i for hold til "vaskemaskine" rør.?
På min vandlås er der en skråstuds hvor der indvendig sidder en lille plade der gør at vandet kun kan føres nedaf og ikke sådan bare lige løbe op i vasken, heller ikke selvom opvaskeren pumper vand ud og man bruger vasken samtidig ,, lige ved gulvet går mit afløbsrør over i 110 mm og det virker perfekt

Tim  
 
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis