hej folkens
jeg er ny herinde, så håber jeg får posted i det rigtige forum.
Jeg har været igang med at sætte en opvaske maskine op i køkkenet.
Og det fungerer godt nok, men vandet løber virkelig langsomt ud af håndvasken hvis jeg bruge den.
Og det stiger op i den hvis jeg bruger opvaske maskinen.... hvad skyldes det?
Er det nemmere hvis jeg ligger et billede op af det der er lavet?
På forhånd tak
mvh
Dennis
Billeder:
http://img5.imageshack.us/gal.php?g=48484511.jpg