Vand stiger op i håndvasken efter installation af opvaskemaskine

hej folkens

jeg er ny herinde, så håber jeg får posted i det rigtige forum.
Jeg har været igang med at sætte en opvaske maskine op i køkkenet.
Og det fungerer godt nok, men vandet løber virkelig langsomt ud af håndvasken hvis jeg bruge den.

Og det stiger op i den hvis jeg bruger opvaske maskinen.... hvad skyldes det?

Er det nemmere hvis jeg ligger et billede op af det der er lavet?

På forhånd tak

mvh
Dennis

Billeder:
http://img5.imageshack.us/gal.php?g=48484511.jpg
hej folkens jeg er ny herinde, så håber jeg får... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Dumle - hvad hedder den der studs?


kh. hilsen Mr. GDS 0
Jeg ved ikke hvad den hedder men de har den i de fleste byggemarkeder.

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Det er en 14 år gammel tråd, og trådstarter har kun postet den ene tråd. Så du må nok selv oprette en ny tråd hvor du forklarer dit problem. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis