motor sider fast

er der en der kan give mig et godt råd til at få løsnet stemplerne i min gamle albin motor?? ud over at smide den væk
er der en der kan give mig et godt råd til at få... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Torben Fugl den 13-03-2009 10:33
... men er vi ikke på vej ud i store videnskabelige afhandlinger, om diverse olier, deres miljømæssige fordele og ulemper mm.????

Nu var det ikke fordi jeg ville stjæle en tråd, men fordi jeg ville nævne at jeg tror WD40 er en udmærket løsner, og aldeles ugiftig ved fornuftig brug.

Jeg kan godt tro at den oliefilm der efterlades af WD40 ikke er specielt tyk, men til gengæld tror jeg den har en fin bæreevne. Så jeg tror den er fin til opgaven ohbj 1982 vil have løst. Det tror jeg altså også at almindelig (eller evt. fortyndet) dieselolie er, men det er en anden sag.

Og skal vi blive i det maritime, så foreslår WD40-hjemmesiden at man bruger WD40 til at fjerne den limklat der sidder tilbage efter rur. Det skal da prøves!

WS
Det må jeg heller lige tjekke op på, en anden ting wd40 er godt til er at sprøjte ind i indsugningen på en dieselmotor der ikke vil starte.

Dr_Lyn
tak for hjælpen alle sammen den løsnede sig idag så nu skal den bare gøres ren og have nye pakninger jeg brugte en blanding af disel wd40 caramba og det rust løsner biltema føre.
Skrevet af Dr_Lyn den 14-03-2009 12:15
Det må jeg heller lige tjekke op på, en anden ting wd40 er godt til er at sprøjte ind i indsugningen på en dieselmotor der ikke vil starte.

Dr_Lyn

Det må være det gas der bruges som drivmiddel.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis