Isolering af krybekælder

Hjælp! Jeg er både plaget  af fodkulde og finanskrise! Har et ældre hus fra 30-erne m. en meget lav krybekælder ca. 40 cm. Der er ingen isolering under plankegulvene, som er meget pæne (ville være meget ked af at udskifte dem).

Er der nogen der kan komme med alternative løsninger? Evt. erfaringer med at få isolering sprøjtet ind i krybekælderen 

Hjælp! Jeg er både plaget  af fodkulde og... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Brandstrup den 13-04-2009 09:04
Efter du har isoleret dit 180 m2 gulv, har du fået nogen fugt problemmer ud af det.. ???


Det ved jeg ikke, men kommer du forbi Engvangsgården på Solhøjvej i Hedehusene kan man jo spørge sig for!

Min far solgte gården 3-4 år senere midt i 60erne, så jeg har ikke været der siden.

Jeg kan vanskeligt forestille mig at det skulle have givet problemer, idet der jo var luft under.

På Google Map kan jeg se at huset står endnu og nu med nyt flot tag med ovenlysvinduer, kvist osv.!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af GranDanoar den 13-04-2009 09:29
Hej Orla,
Arbejdet udført efter Bygnings-undervisere på teknisk skole i kbh. - må derfor gå ud fra at det er rigtigt udført. I parentes bemærk, - vindpappet skjuler IKKE bjælkernes undersider.
Og - Brandstrup, - kildevej 6 Tirsted :-).


Må jeg kigge over en dag.. jeg bor selv brandstrupvej 26
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis