Kvinder skal bare ikke have lov at køre bil!!

Ja, ok... overskriften var bare for at trække læsere... et trick, jeg har lært af div. formiddagsblade

Men her i lørdags var jeg en tur nede ved købmanden. Jeg parkerede og var på vej ind i butikken, da jeg så følgende:
Butikken ligger ved at kryds.

En mand er lige drejet ind på vejen og skulle køre forbi butikken. Uheldigvis kommer en dame kørende modsat retning og vil ind på P-pladsen. Han kommer til at holde lige foran indkørslen og kan ikke komme forbi, da der holder en lovligt parkeret bil ved fortovet, i hans side.
Han vinker hende frem, da det kun drejer sig om en lille meter, for at han kan komme forbi. Og hun har masser af plads til at dreje ind bagefter.
Hun vil ikke køre frem, for hun skal jo ind på pladsen!!
De holder så lidt og vinker til hinanden, inden jeg når derop. Jeg pifter og vinker damen frem, samtidig med at jeg siger det kun drejer sig om en meter (Hun havde fået rullet vinduet ned)
Manden har nu plads til at køre videre.

Jeg går ind i butikken og står og kikker på nogle blomster til fruen (Ja, sådan er jeg. Ikke fordi jeg er under tøflen, Men fordi jeg elsker hende...)

Så kommer damen ind i butikken, og jeg kan ikke lade være med at smile lidt. kikker på mig og spørger "hvad han holdt der for". Hun kunne jo ikke komme ind. Og han kunne da ikke holde der og spærre trafikken!
Og så er det jo at jeg ikke kan lade være... Så jeg spøprger hvem det var der holdt og spærrede mest.
Hun svarer at han jo holdt ulovligt, for hun kunne ikke komme ind.

Allerede her, ved man at det er en kamp man ikke kan vinde...

Men jeg prøver alligevel: "Hvem holder mest ulovligt, Dig der spærrer for ham. Eller ham der spærrer for dig?"

Dame: "- Han må ikke holde og spærre vejen. Det er i hans side der holder en bil og spærrer. Altså er det ham der er forbryderen!!"

Mig: "- Altså, dame. Der holder en lovligt parkeret bil og gør det umuligt for ham at komme forbi dig. Vil du påstå at han skal bakke ud på den noget mere traffikerede vej, for at DU kan komme til?"

Dame: "- Det er i hans side at der holder en vogn og spærrer...."

Mig (Smilende) "- Prøv og hør her. Der står at man skal vise gensidig respekt. Det gjorde du ved at køre lidt frem, og han kunne så flytte sig så du kunne komme videre! Sådan klarer man det. Det er da ikke så svært?"

Dame: "- Det er altså i HANS side der holder en bil, så det er HAM der skal flytte sig!!"

Mig (grædende) "- Altså, hvis du går hjem og læser teoribogen. Den for biler, ikke for cykel eller hest, men for biler. Så vil du formentlig finde en del svar du kunne bruge i fremtiden.
-Og når nu vi er ved det. Så holdt du også skråt over midten af vejen, da du allerede var begyndt at dreje. Så du lavede altså også en lille fejl!!"

Men det sidste ville hun åbenbart ikke høre. I hvert fald var hun hastigt på vej væk!!

Såøhhh... Hvis i møder en lidt ældre dame, der omtaler en uopdragen, ung mand, i samme situation. Ja, så kunne det let være mig  men nu har i min historie.

Se evt følgende klip, for at forstå overskriften: http://www.youtube.com/watch?v=mlVoyN_OPbA

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja og så er der marknaboens flinke hustru, der mener sig i sin fulde ret til at ligge i ovehalingsbanen med 80 km/t, når nu hastighedsbegrænsningen er 80 km/t på den vej.
Mit argument om at hendes speedometer garanteret viser 10 km/t for meget, gør overhovedet ikke indtryk på hende. :(
Jeg lader dog meget gerne Hustru køre og så sidder jeg ved siden af med lukkede øjne, for ikke at være vidne til alt det rethaveriske idioti, man ser på vejene i stigende grad. Så har blodtrykket det bedre.
Sært at der ikke bliver slået flere til plukfisk på vejene.

Med venlig hilsen
ktm

Næstformanden, hende har jeg mødt!
Når man endelig har fundet en ledig P-plads langs fortovskanten, og skal til at bakke ind, så kommer hun og holder tæt bagved og bruger hornet og gestikulerer vildt.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Uha, det klip fra youtube var godt nok sjovt. Problemet med youtube er bare at man bliver ledt videre til andre klip, så før man har set sig om er der gået en time.... men sjovt er det!
Undskyld Sørensen... Det skal ikke ske igen!!
Næste gang henter jeg filmen hjem og uploader den direkte på LDS

Næstformanden

Kære Næstformand.

Tak for det dejlige link, jeg trængte virkelig til et godt grin

Og så var der den om den Ældre dame, der blev stoppet af Politiet på motorvejen for at kører for langsomt.
Betjenten spørger damen: hvorfor kører de så langsomt frue ?
Damen svare: jeg kører hvad jeg må, se selv siger hun og peger på skiltet med E45
Betjenten: hmm hmm. Men hvorfor ser deres pasagere så blege ud ?
Jo vi kommer lige fra hovedvej 210

Annonce
Og så lige en advarsel omkring tricktyve på parkeringspladser.

De opererer to smukke kvinder sammen. Når man så kommer ud med sine varer, beder de en om hjælp til at åbne deres dør, der sidder fast. Mens man står og kæmper med døren, begynder den ene at tage tøjet af. Den anden begynder at kysse hendes bryster og kærtegne hende. Efter kort tid er de næsten nøgne begge to og begynder at lægge an på dig.

Når du har fået åbnet deres dør, tilbyder de at du kan være med på bagsæddet af deres bil som tak for hjælpen.

3 min senere, når du går fra deres bil, har de dog taget dine penge og telefon.

Ville blot give advarslen videre, da det skete for mig tirsdag, torsdag og lørdag i sidste uge samt næste onsdag.....

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Ja, det var godt nok sjovt Sniffer!!
Skal du ikke ud i køkkenet og gøre rent, eller noget... ;-)

Næstformanden

Jeg når nok det jeg skal, men mon ikke der er lige mange klovne, udi trafikken, af begge køn.
Men det er ganske fornøjeligt, at møde en modgående med campingvogn, på en smal vej og han ikke kan bakke.

Sniffer  
På motorvejen her til morgen på vej til arbejde, så jeg over højre skulder, at der var en kvinde i en splinter ny BMW, der kørte 130 km/t med snotten HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!!! Jeg kiggede væk i ganske få nanosekunder og så til min store forskrækkelse i babspejlet, at hun nu var halvvejes ovre i min kørebane - STADIG optaget af hendes SKIDE makeup! Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver, så den slog et rundstykke ud af den anden hånd. I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet, røg mit headset væk fra øret og faldt ned i den kaffekop, jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte "STORE CLAUS OG TVILLINGERNE". det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft, hvorefter jeg så tabte cidaretten ud af kæften brændte hul i min skjorte &- AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE!!! Sådan en forpulet farlig kvindelig bilist!!!

MVH Steffen

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis