Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Viperz brænder du bare de 3 filer canV080.bmx og LOADING.KWI og M_FLASH.598
Hei Heimar.

Hvor pokker får du de filer fra? Du skal ikke pakke .ISO filen ud, den skal brændes!!!! Det er én fil der skal brændes!!! Den hedder 464410-5280.ISO

Den brænder du med ImgBurn!
ok på den måde det må jeg lige kigge på. nu her senere idag. har du fået kortet til at virke. da jeg ikke har fået opdateret min nav. endnu ved jeg ikke om den jeg kar prøvet at brænde virker.
Hej Heimar.

Nej jeg har ikke fået kortet til at virke. Jeg har kun kunne finde DVD-R DL skiver, ikke nogen + skiver. De DVD-R DL skiver vil den i hvert fald ikke kendes ved - har prøvet både Verbatim og Fujifilm - alle brændt med 2 x speed!

Såeh - må prøve igen!
Hej har lige brændt en Dvd skive med opdatering frimware (Skive TDK DVD+R med ImgBurn 1xspeed) virker perfekt
og har nu fået liv i mit anlæg igen skønt
Annonce
hvis du har en computercity i nærheden så kan du finde begge dele, de har hvertfald både + og - skiver.
Når jeg pakker rar filen ud får jeg en fil med det navn du siger så brænder jeg den med imageburn og på den dvd der kommer ud af det er der 3 filer på. fylder omkring 19mb. men der sker ingen ting når jeg sætter den i dvd drevet i bagagerummet. hvad går der galt for mig. nogen gode råd.
Øh, det lyder til du gør det rigtigt.

Hvilken skive brænder du på? Og med hvilken hastighed?

Du har anlægget tændt ikke? Skriver den ikke at det er en forkert DVD?
Tager på ferie i morgen til Sverige - ser om jeg kan finde nogle skiver deroppe!

Har computer og fil med, så det bliver spændende.
Hej Icemat73

Kan se du tidligere har tilbudt at skanne og sende brugervejledningen til Ford Denso Navigation.
Hvis ikke det er for stor ulejlighed, kan jeg så også få en kopi.
Du må gerne sende den til [email protected]

Jeg vil blive meget glad for din hjælp.

Naal
Der er yderligere 212 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis