Denso navigation ford mondeo 2004

Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite Navigation System features a high-resolution 7" Hej er der nogle det kender til det mangler en dansk brugervejledning og en dvd opdatering er der nogle der kan hjælpe mig
Ford Mondeo's Denso RNS high-end Satellite... Vis hele indlægget
302 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej viperz.

Kan du ikke lige skrive hvis du får en skive med kortet til at virke. Jeg kunne nok godt være interresseret i at høre hvordan. eller bedre endnu evt købe en kopi af den og update skiven.
Hejsa

Så har jeg fået opdateret kortet - det virker jo herligt.

Alt er nu som det skal være :-)
Er her nogle som kan hjælpe mig.

Jeg har opdateret med nyeste software og det virkede.
Kan ikke få kortet til at virke, bliver ved med at få beskeden om det ikke er en dvd med kort.

Har forsøgt følgende.
Brændt med Verbatim 8X DVD +R DL
Forsøgt at brænde med Imageburn i flere versioner, med 1 og 2 x brænde hastighed.
Har brændt med Ashampoo med 2 x brændehastighed.
Har hentet ISO filen 2 gange for at sikre der ikke er fejl i den.

Skal DVD have en bestemt label ?
Har ikke selv flere forslag, kan nogle hjælpe

Mvh Klaus
Hej
Er der nogen der kan hjælpe.

Jeg har lige købt en Mondeo TCDI Ghia 2.0 (2004) med Denso navigation. Jeg kunne godt tænke mig en manual på dansk, samt DVD med opdateringer. Jeg bor i KBH SV, så vi kunne evt. mødes.

Min mail er

[email protected]

Mvh
Tommy

Hej jeg har siddet og læst lidt her på siden og syndes det er en hammer god side men til sagen. Vi har en Ford mondeo fra 2004 med en denzo navigation som vi ikke kan få til virke. Jeg har hver inde i den menuen hvor vi skal skrive en kode jeg tror at antennen er defekt, den skriver lev 0 er der nogle som evt. kan fortælle mig om det er den og hvor man evt. kan købe den billigt.
samtid kunne jeg godt tænke mig at få den opdateret på både den en og den anden måde er der nogle der har styr på det ?

På forhånd tak
Annonce
Hej Jacob.

Jeg ved ikke hvad Ford tager for gps antennen men du kunne evt prøve at høre ved michael jakobsen. i silkeborg, ved de henter en masse biler hjem fra tyskland hvor der er nav. i så det kunne være at de kan sælge sådan en til en fornuftig pris.

med hensyn til hvor den sidder og om det er den. 

Det er soklen til dig alm. antenne du kan demontere den ved at tage kabine belysningmodulet ud af loftet og så sidder der en torx 30 skrue den løsner du og så skruer  du bare den nye fast. og så kører det igen.

og ja det er højest sandsynligt den min gjorde det samme i sommers også med lev 0.
skiftede den startede bilen og ventede et lille stykke tid og så virkede det igen.

med venlig hilsen

Martin.
Hejsa

Jeg har nu forsøgt at få opdateret min navigation adskillige gange uden held, de skiver jeg får brændt duer bare ikke.
Så er der nogen i nærheden af Hammel der evt. ligger inde med en opdatering?

Mahon
Hej alle.
har nu fulgt anvisningerne her fra emnet, købt de rigtige skiver osv.
Men jeg har det problem at jeg ikke kan komme ind i destinationsmenuen i enheden. Jeg kan sagtens følge bilens bevægelser på det opdaterede kort, men jeg kan ikke "surfe" rundt på kortet eller indtaste destinationer.

Nogen der har oplevet noget lignende, og evt. har en løsning?
Hej derude har lige erhvervet en orig.ford denso navi. jeg skal til at montere,mangler en dansk brugs/ monteringsanvisning, mon der er en som kan hjælpe mig? bor nær Horsens

hilsen Erland
[email protected]
Jeg befinder mig i Århus og kunne også bruge opdateret kort og software. Har forsøgt flere forskellige dvd-skiver uden held.

Nogen som kan hjælpe?
Der er yderligere 202 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis