Og så den lille sure - selvom det er sjældent.
Leth kører sit på viden, og det har jeg stor respekt for.
Men prøv så at glemme tankestreg i vores navn, og skriv
www.lavdetselv.dk ... og du havner på husetoghaven.
Jeg har fortsat intet imod vi afprøver hinanden og finder den bedste stil, men dette opfatter jeg som noget der ikke hører til blandt anstændige "konkurrenter" - sådan gør man ikke i hvertfald i Danmark.
Da vi ikke skal tjene på vore side, er det ikke profit jeg misser, men det svarer til at stjæle noget fra andre, hvor man kun kan klare sig ved hjælp af at tage fra andre.
Er det ikke useriøst?
Dette var indlæg nr. 2 om en useriøs side -
Jeg håber jeg kan love, at I kun får denne een gang til - altså at jeg stopper efter nr. 3 som JEG har tilgode, selvom jeg bliver voldsomt irriteret hvergang, da vi prøver at køre en pæn og fair side, hvor vi gerne nævner også nogle som "kunne være konkurrenter". Men hvad er en konkurrent, det er vel blot en side, som vi har lyst til at besøge, og kan man finde den via vores side, så er det også ok, NÅR MAN IKKE BARE STJÆLER VORES NAVN, i et forsøg på, at får besøgende.
Nå, så fik jeg afløb, man skal opføre sig ordentligt, og i længden bliver det belønnet, det er min faste overbevisning.
Derfor startede vi vores linksider, som alle kan lægge sig ind på (dog ikke husetoghaven!!), men gerne Leth og aksalex og hvis der er andre - ærlighed varer længst.
Mvh. Jørgen

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Jørgen (den 12-12-2001).]