Jordvarme

Hej..
Er der nogle der ved cirka hvad det koster i strøm om året at have jordvarme, mit hus er på 230 m2.
Er der forskel på om man graver slangerne ned i ler jord, eller alm jord..
Hej.. Er der nogle der ved cirka hvad det koster i... Vis hele indlægget
73 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af pev den 17-03-2009 09:14

1) Tror ikke det er andet end missundelse.

2) Det vi prøver at fortælle kunderne, er at vi kan bevise hvad der er bedst og vil kunden det bedste, ikke vælte en forkert vare over disken!

PEV,
ad 1) hvem er misundelig på hvad?

ad 2) priværdigt

Hvor er det vi står med testen fra det svenske teknologiske institut som du bragte på bane? Er den troværdig eller ikke?

Skrevet af Lars ON den 17-03-2009 09:33
Skrevet af pev den 17-03-2009 09:14

1) Tror ikke det er andet end missundelse.

2) Det vi prøver at fortælle kunderne, er at vi kan bevise hvad der er bedst og vil kunden det bedste, ikke vælte en forkert vare over disken!

PEV,
ad 1) hvem er misundelig på hvad?

ad 2) priværdigt

Hvor er det vi står med testen fra det svenske teknologiske institut som du bragte på bane? Er den troværdig eller ikke?


Hej Lars.

1. Jo, jeg ved at det er missundelse fra de andres side, synd for dem, de skal jo også leve.

2. Man er nødt til at se på de fakta som virkeligheden er. Mitsubishìs cop-værdi kan sagtens komme op på 6.00 på nuværende tidspunkt, men det indebærer at man skal nedsætt dens udgående effekt, det er bestemt ingen fordel, da det er effekten vi skal bruge.

PE

Et indspark fra siden af..

Står over for at begynde at montere jordvarme. og grave ledninger ned.. Er det sådan at jo længere ned jeg graver, jo bedre bliver varme"optagelsen" ?

Henrik

10 tomler

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis