Spørgsmål i forbindelse med efterisolering af tag

Vi har efterisoleret alle vægge med 95mm isolering og ønsker nu også at få efterisoleret taget da der kun er 95mm i idag og tagpappen er moden til udskiftning.

Spærene bliver båret af 2 gennemgående limtræs bjælker (der har engang været græs på taget). Der er så selvfølgelig loft til kip.

Vil det en ok fremgangsmåde at fjerne alt det gamle tagmateriale så kun spærene er tilbage.

Jeg vil derefter save de gamle spær/udhæng af inde ved topremmen lægge 145mm spærtræ direkte ovenpå de gamle spær og fastgøre dem med (hul)sømplader til de gamle spær.
Det nye spærtræ skal selvfølgelig være langt nok til at fungere som det nye (men nu lidt højere) udhæng.

Nogle kommetarer - er det en ok løsning.

Vi har efterisoleret alle vægge med 95mm isolering... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Fis af med dine åndssvage reklamer. Du bidrager ikke med en skid til dette LDS forum.

Du er anmeldt


Med venlig hilsen
ktm

 

@LEJtagdækning
Budgettet er vist ikke til at betale sig fra opgaven.

Og hvis det var ville jeg i første omgang også kontakte Koluda der har været konstruktiv i denne tråd og dermed gjort meget bedre reklame for sig selv end du har.

Desuden virker det ikke så proff. med en hotmail adresse og et mobil nummer. Jeg siger ikke noget om dine håndværks evner, men udaftil ville det virke bedre hvis du havde en simpel hjemmeside med lidt referencer, samt obligatorisk information om dit firma.

Bortset fra det er du hverken den første eller sidste der er kommet til at reklamere og så længe det ikke gentager sig så fred med det (min mening). Check Koluda's signatur istedet or lidt inspiration, det er vist fuldt lovligt:-)
Havde ikke læst det angående reklame.
undskylder mange gange angående det.

Det er bare ok og det var ikke min mening at lyde alt for negativ. Du er som sagt med garanti ikke den første eller sidste der skriver herinde uden at læse reglerne først:-)

Var ment som lidt konstruktiv kritik og en ide til hvordan du ved at bidrage til dette udmærkede forum alligevel får noget goodwill/reklame.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis