Propel

Hej... hvor får man fingre i en propel, på ca. 1-1,5 m i dia. den skal bruges til og skubbe luft med så ved ikke hvad der er mest effektiv, tænker på om den skal have 2 eller flere blade... Man kan vel lave en selv, men det kræver vel næremst en tømmer uddannelse...
Hej... hvor får man fingre i en propel, på ca. 1-1... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej tak for, jeg tjecker det lige, nu du siger gitter, det skal vel bare være noget der ikke kan komme en hånd igennem.
Du skal  søge på rc unionen derefter forum,i forum går du ned til andet ikke rc relateret der finder du  sælges full size alupropel dato er 10/2 09  Tlf er 20819694 og prisen er 1800 kr
og en lille flymotor fra lycomi  hvist den hedder.!!!

på omkring 10 hk til 25hk afhængige af propellen.?

Okay tak for hjælpen, men den er lige stor  nok tror jeg desuden vejer den 30 kg, tror slet ikke jeg ville turde og starte motoren op med såden en fætter på...

Annonce
hans2.hansen.... jeg forstod ikke din besked, gider du skære den ud i pap..

Hej

 

Det ser sku godt ud det du har lavet. Jeg skal selv til at bygge en luftpudebåd, men har ikke kunne finde et eneste billede/ film på nettet, som viser bundens konstruktion. Har du informationer omkring dette, billeder, film, links?

PS. Hvor i landet bor du?

Hilsen

 

Eddie


Søger hjælp til at bygge luftpudebåd. Billeder, tegninger, links og lignende.

Tak

 

Har set denne side.


Søger hjælp til at bygge luftpudebåd. Billeder, tegninger, links og lignende.

Hej Eddie, jeg laver ud efter egen ide, da jeg heller ikke kunne finde noget. desuden bor jeg i Silkeborg
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis