lille træhus

Nogen der kender et firma, som leverer et udhus på 20 kvm. på dette byggetrin ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Lynæs . Er det en ny kahyt til skivet, eller er du ved at bygge ny båd????
                                              undskyl

Skrevet af renek den 01-02-2009 01:15
hvis det er en båd så er den utæt
rene

Ja selvfølgelig er den utæt,ellers kan vandet ikke løbe ud.
René
Det glæder mig at, se vi er i det muntre hjørne, men det skal nok ændre sig, når håndværkeren meddeler " det er ikke det rigtige forum, du har valgt", men jeg tænkte i kunne vel lisså godt vide noget, som alle andre. Jeg havde ikke taget højde for at sejlere også kan være nogen dybt useriøse pjattehoveder.
Men helt alvorligt så er det min kones opfattelse af det ideelle værksted, hvor man ved vintertide ikke bliver hængende for længe.
Det vil dog kunne bruges hele året, hvis man vælger, som her at bygge det inde i en eksisterende bygning.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvad med at sende din kone på kursus i Løgstør - så kan hun måske også blive grebet af værksteds virusen --- og så kunne første opgave jo være at færdiggør det viste skiv som jeg dog mener har et meget lavt fribord

Annonce
Så er man afsløret, det er en husbåd, jeg vil dog mene at, hvis man ser mit motto, vil man se at, der ikke er behov for ret meget fribord. Er det et pjattekursus du har været påi Løgstør ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
jeg vil mene at det kunne være muligt at, du kan købe en sådan konstruktion på en af tømreafdelingerne på en teknisk skole.
Jeg ved at det er noget som de starter medat lave på deres grundkursus rundt omkring og dem som blev lavet hvor jeg gik på skole,blev solgt til private...
Synes du skulle prøve at tage kontakt.

Hilsen lærlingen
clorius

Fortes Fortuna Juvat

Hvem har lavet det man ser på billede??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har fundet det på nettet, og det kommer på auktion om ca. en måned, det er på 10kvm. Startpris omkr. 8000 kr

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Teknisk skole laver ikke huse på den størrelse.. de er kun 6-9 kvm..

Men et forsøg kunne være at google træhuse i Sverige..

Men der kunne være en tømrer blandt os der ville lave et samlesæt til dig.. hvor i landet bor du??..
Hald
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis