lille træhus

Nogen der kender et firma, som leverer et udhus på 20 kvm. på dette byggetrin ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nogen der kender et firma, som leverer et udhus på... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var det jeg også tænkte, jeg bor i Bogense, men hvis det er en slags sæt, kan det vel transporteres. Afhængig af prisen på auktionen, kunne jeg købe 2 stk. og sætte dem sammen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs,

Der er flere trælaster der sælger bjælkehytter og lign. Nok lidt dyrere end 8000, men så er det komplet med døre og vinduer. Se f.eks. http://www.vaerebro.dk/tgk/iteminfo.asp?AfdId=91&GroupId=4&itemid=62
Fås også med fordæk og leca køl :-)

Hilsen
Ulf

Det er nemmere at hamre en skrue i, end at skrue et søm i....

Jeg er ikke int. i huse bygget på den måde. Og heller ikke noget, som er holdt sammen med en masse beslag.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det kunne også være int. med en tegning, med detailtegninger af alle dele. Jeg har desværre den fejl at, jeg laver alting stærkt overdimensioneret.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Med værksted mener du så overdækket dok, for så er 20m2 ikke nok
jeg håber at i finder det i søger, jeg har dog hvis ikke nogle tegninger liggende, men jeg kan scanne en tegning på et bindingsværkshus, den er ikke målsat så det er bare at tilpasse den til den størrelse den skal have, og så passer bindingsværk jo perfekt til FYNSland.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce

Hej Lynæs.

Næh hvorfor skulle jeg blande mig i dine dipositioner
Nu ligger Sønderborg jo et lille stykke fra Bogense, for jeg ved at på EUC syd har de sådan en tømre afd. hvor de unge håbefulde menesker bygger netop det du søger. Så måske du skulle prøve at kontakte dem.

V.h.  Håndværkeren

hej håndv. du kommer vel ikke forbi den skole ind imellem ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Næh det gør jeg ikke mere, jeg har haft min daglige gang i nærheden et på år. Men jeg skal da gerne lige runde den en af dagene.
Det lyder da godt

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis