Skab under vaskemaskine, hvor?

Hej,

vi skal til at lave bryggers om, og vil i den forbindelse gerne have sat nogle nye IKEA elementer derud. Vi vil imidlertid også gerne have hævet vaskemaskinen og tørretumbleren, men kan ikke finde de rette elementer.

Nogen der ved om IKEA har de rette elementer, hvad de eventuelt hedder, eller hvem der har?

På forhånd mange tak for jeres svar.
Hej, vi skal til at lave bryggers om, og vil i... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
vækker lige den gamle tråd til live igen.. Hva pokker er det for en fronti har til skufferne?? jeg har købt den eneste jeg kunne finde til de mål, og det er en dør med udfræsning lige der hvor skuffehængslerne skal sidde.. ;-(

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Tillægsspårgsmål: Jeg har købt dette skab i ikea og den her skuffe.
Kan så godt se nu det nok skulle have været et skuffe udtræk til en dyb skuffe, men fred være med det. Mit problem er at bagbeklædningen på det skal jeg har købt, som i anviser, sidder rykket ind i skabet, ca 5 cm og toppladen også er de små 5 cm smallere? Det er ikke så praktisk i forhold til skuffen der kneben kan være der

Hva har i gjort for at løse det??  Kan se et par af jer har smidt en bordplade ovenpå skabet, det løser problemet med bagpladen.. men hva med pladsen til skuffen.. kommer det til at passe eller skal jeg godt nok igang med at skære i bagpladen?

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Hej jeg har ikke monteret bagbeklædningen, så kan der sagtens være en dyb skuffe, har så valgt en kort skuffe i den side hvor tørretumbleren står, så aftræket kan gå ned bagved.
Håber det giver mening.
Steen
Oki.... Er det stabilt nok ...? Hvilke låger har du brugt.... Gerne et nummer på den hvis du har...

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Skrevet af ktm på 24 jan 2009 09:39

Samme konstruktion har jeg lavet i stedet for fødder under sengens boxmadras, hvilket betyder at man ikke skal helt på knæ og albuer for at komme ned og ud af sengen, samt at meget rod kan skjules i disse udtræksskuffer.

Må man spørge hvilke dele osv. du har brugt. Jeg har længe overvejet at lave det samme på vores boxmadras da jeg er træt af rullekasser og rod under sengen. Desuden trænger den til at blive stivet lidt af på midten.
Gutter en kanon ide, er det ikke muligt for en af jer at lave en indkøbsliste, jeg har søgt højt og lavt efter de forskellige dele, men kan hverken finde hoved eller hale i det.

 Mvh Dannie

Offshore Elektronik teknikker og elektrikker
Hejsa
Jeg skriver på denne tråd for at få lidt hjælp fra nogen som har lavet denne løsning. Jeg har nemlig en løsning magen til i vores nye hus, hvor det virker til at det er konstrueret forkert. Når vaskemaskinen centrifugerer går hele møblet inklusiv tørretumbler i selvsving og det lyder som et mindre jordskælv. 

Det har nu resulteret i at vandtilslutningen er slået i stykker og det har dryppet i et ukendt tidrum .

Så mit spørgsmål  er hvordan i har fæstnet/stabiliseret skuffelementet så det kan tåle at vaskemaskinen kører.

 

Med venlig hilsen Kasper Birk

Du er nødt til at fået separeret. Med tiden vil møblet falde fra hinanden. Eller maskinen falde ud

 

Mener du en plade imellem vaskemaskine og tørretumbler? Hvordan kan det fjerne svingningerne i skuffeelementet?

Kan man fæstne det til væggen? Eller risikerer jeg så at få forplantet lyden til hele huset?

 

Med venlig hilsen Kasper Birk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis