Udendørslampe med lyssensor

Hej LDS'ere.

Jeg har en udendørslampe med indbygget lyssensor. Jeg kunne godt tænke mig at den også styrede en anden lampe som ikke har nogen styring. Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak.
Hej LDS'ere. Jeg har en udendørslampe med... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg hved ikke så meget om sparepærer men jeg ville tro en pære er en pære men det kommer an på om hvor manget lampen kan trække
okay ja hvis det er de nye standart sparepærer så kunne du købe den 11 Watt's sparepære fra bilka og sætte i

men få lige og spørger om noget hænger lampen på en mur eller en væg?
Den hænger på murstensvæg.
hvad er det for nogen lednings farver der kommer ud af murstensvæggen ?

og hvad er det for nogen ledninger der sidder i lampen ?

Lampen har sandsynligt 3-4 tegn

i de nye ser det sådan her ud
hvor N = Nul
hvor L = Brun
og så skal der være en rød ledning til tænd

af dem jeg har set :)
Annonce
men ja du kan godt trække nye ledning over til en ny lampe jeg ville fortrække kabel

jeg tror jeg har fundet typen af den kategori lampe med sensorer du har
Så var der endelig lidt dagslys igen. Jeg har taget et billede at lampen. Måske man ud fra det kan se om det kan lade sig gøre eller ej.
Med en enorm stor mængde finger snildhed og stærdighed skulle jeg nok få det til at lykkedes. il dog sige at det er absolut ikke GDS arbejde det der projekt.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Det kan lade sig gøre med den lampe, men du må ikke, da du så går ind og skal ændre på lampens konstruktion og den så dermed ikke længere lever op til de krav den er testet til. Ergo du må ikke gøre det du påtænker. I øvrigt skal du have fat i en elektrikker når du skal have trukket kabel og sat den nye lampe op, det er ikke gør det selv arbejde.
-Har du overvejet at få to lamper op uden indbygget sensor og så lade dem begge tændes over en eksternt placeret sensor?
Min løsning bliver 2 lamper uden føler og en ekstern føler til at trigge begge. Tak for hjælpen.
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis