Rimelig pris VVS udstyr,

Jeg gider ikke bruge en masse tid på at finde hvem af de 100 web butikker der er gode og har gode priser.

Flere af mine venner har købt VVS hos www.gronsedt.dk, som de siger har de bedste priser på det meste. Er der nogen der har erfaring med at købe VVS dele fra Grønsedt VVS Handel på deres webside? Så må I gerne sige til, da jeg skal til at købe noget gulvvarme anlæg som jeg igen fik at vide var bedst at købe hos denne shop. Er der nogen der kender dem?

<p>Hammeren,</p>
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er aldrig stødt på bemeldte firma.
Vær hellere sikker, ved at handle hos et veletableret foretagende, men måske kender du dette firma i forvejen???

Med venlig hilsen
ktm

 

Har på fornemmelsen at du er ligeglad med vores svar da det er dit første indlæg, og så kæler du for en eller anden ukendt vvs web shop vvs-grossisten.dk er billigst med det meste. Med din adresse ser ud til at være en fin butik, dette med mange af de samme mærker som mit link, så du kan jo sammenligne.

Undskyld hvis jeg tager fejl af dine hensigter.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Siger mig intet, men fandt da billigt 16mm gulvvarme rør :)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Har købt en hydrofor af dem. Ingen problem for mit vedkommende.
mvh
777
Har købt alt mit hos http://www.vvs-grossisten.dk/ og har sendt mails runst til 15 forskellige forretninger og de var de billigste med priser fra 30.000,- og til de 14.700,- som jeg skulle betale :)

Efterfølgene har jeg fundet et andet firma som faktisk er billigere med nogle ting og der er også hurtig levering ! Det hedder http://www.vvshuset.dk/ :)

God fornøjelse...

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Annonce

Hej alle,

Tak for hjælpen. Jeg har besluttet mig for et anlæg med grundfoss pumpe - 4 kreds trådløst med varmefordelingsplader og 16 mm gulvvarme Pex etc. Jeg har prøvet at sammenligne de shops der er foreslået og jeg har også prøvet VVS eksperten. Jeg kunne spare omkring 2500 på et sådan system som beskrevet mellem de forskellige leverandører og faktisk var Grønsedt VVS Handel den billigste. Jeg prøver at bestille og ser hvordan det går. det er trods alt mange penge at spare. Takker...


<p>Hammeren,</p>
Skrevet af Kinahammer den 28-12-2008 02:31

Hej alle,

Tak for hjælpen. Jeg har besluttet mig for et anlæg med grundfoss pumpe - 4 kreds trådløst med varmefordelingsplader og 16 mm gulvvarme Pex etc. Jeg har prøvet at sammenligne de shops der er foreslået og jeg har også prøvet VVS eksperten. Jeg kunne spare omkring 2500 på et sådan system som beskrevet mellem de forskellige leverandører og faktisk var Grønsedt VVS Handel den billigste. Jeg prøver at bestille og ser hvordan det går. det er trods alt mange penge at spare. Takker...

Jeg er selv igang med lign. system, dog med DLH-Danmarks gulvvarmeplader istedet for, deres plader er ca. 20kr billigere en prisen på Grønsedt's plader fra LKVVS, medmindre du selvfølgelig har fået en specialpris på dem du kan oplyse? Udover det, så er prisen på varmefordelingspladerne og 16mm PEX-slangerne til at overkomme. De ligger meget lokalt ift. mig, så det kunne være jeg skulle kontakte dem. :-)


Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Hej igen,

Det er ved at være sent, men du kan du godt få mine priser.

Jeg skal give 120 kr/stk for sporpladerne til min stue, men jeg skal dog give 130 kr./stk for dem jeg skulle bruge til et rum hvor jeg har lidt fugtproblemer. Det er en såkaldt v313 standard. Jeg købte dem faktisk direkte på nettet.

Et hint er at bruge noget tid på at følge de varer men vil købe, jeg kan se at der næsten dagligt er prisændringer på de forskellige webshops. De må bruge meget tid på alt den opdatering, men det er jo en del af nethandel at de skal prøve at tiltrække os.

Hvad har du givet for de plader du har købt? Hvis du kan få dem til 100/stk for en standard må du lige skrive hvor du har købt dine.

 

 


<p>Hammeren,</p>
Skrevet af Kinahammer den 28-12-2008 04:11

Hej igen,

Det er ved at være sent, men du kan du godt få mine priser.

Jeg skal give 120 kr/stk for sporpladerne til min stue, men jeg skal dog give 130 kr./stk for dem jeg skulle bruge til et rum hvor jeg har lidt fugtproblemer. Det er en såkaldt v313 standard. Jeg købte dem faktisk direkte på nettet.

Et hint er at bruge noget tid på at følge de varer men vil købe, jeg kan se at der næsten dagligt er prisændringer på de forskellige webshops. De må bruge meget tid på alt den opdatering, men det er jo en del af nethandel at de skal prøve at tiltrække os.

Hvad har du givet for de plader du har købt? Hvis du kan få dem til 100/stk for en standard må du lige skrive hvor du har købt dine.

 

 


Jeg kan se de har sat priserne ned på sporpladerne, for få dage siden var de over 120kr! Er det nødvendigt med fugtpladerne hvis du har dampspærre under?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Nej det er ikke nødvendigt med v313 som primært er til f.eks. baderum etc...så du kan roligt bruge dampspærre og standard pladen.

Held og lykke... 


<p>Hammeren,</p>
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis