Rimelig pris VVS udstyr,

Jeg gider ikke bruge en masse tid på at finde hvem af de 100 web butikker der er gode og har gode priser.

Flere af mine venner har købt VVS hos www.gronsedt.dk, som de siger har de bedste priser på det meste. Er der nogen der har erfaring med at købe VVS dele fra Grønsedt VVS Handel på deres webside? Så må I gerne sige til, da jeg skal til at købe noget gulvvarme anlæg som jeg igen fik at vide var bedst at købe hos denne shop. Er der nogen der kender dem?

<p>Hammeren,</p>
Jeg gider ikke bruge en masse tid på at finde hvem... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Kinahammer den 28-12-2008 11:10

Nej det er ikke nødvendigt med v313 som primært er til f.eks. baderum etc...så du kan roligt bruge dampspærre og standard pladen.

Held og lykke... 


Hvilke type vendeplade bruger du?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Jeg har valgt at bruge den type der er forbelagt med alu varmefordelingsplader, så jeg får varmen helt ud til kanterne, men man kan også bruge den billige som bare har huller til rør der så vendes under gulvet.
Du kan se dem alle her på en liste - ikke for at reklamere, men det er her jeg køber mine varer fra nu af...(du kan selv lave markedsundersøgelse og se hvor du får dem billigst - jeg satte min kone til at søge det hele igennem...).

http://www.gronsedt.dk/index.php?cPath=140_128_168

<p>Hammeren,</p>
Der er vel ikke fer og not på vendepladen?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Der er fer og not i vendepladen, men kun så de kan sættes sammen vendeplade med vendeplade, men mod sporpladen er det ikke, så du skal huske at afkorte vendepladen så den passer med afstanden mellem dine strøer hvis du ligger det på sådanne. Så skal samlingen mellem spor og vendeplader sidde over en strøer.

<p>Hammeren,</p>
Takker, men jeg har købt hos www.gronsedt.dk. lavrpsvvs og billigvvs var begge for dyre for de samme varer.

Godt Nytår.

<p>Hammeren,</p>
Jeg arbejder med en lille søgemaskine til at finde priser på vvs artikler.
Prøv den, den har godt af at blive testet.

http://www.vvsprisen.dk


Mvh Bo
Du bør næste kører et smut til Gørlev og hente varerne hos DVcenter.

Er sikker på du vil få en god pris og service der, købte selv en vandvarmer  + stumber dernede for et par uger siden, var ikke dyrere end de forskellige på nettet, også kunne jeg hente det hele dagen efter...


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis