nimbus 26 krydser klub

Hermed starter jeg klub for dem der ejer eller har interese af nimbus 26 fod til køb eller renoverings projekter. mulighed for at dele erfaringer, spørgsmål forslag og muligheder.Velkommen
Hermed starter jeg klub for dem der ejer eller har... Vis hele indlægget
83 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle
Jeg har nr 61 ifølge mine papire skulle den være fra 1967 den ligger i Assens der er en ny 14 hk Nanni 2cyl diesel indenbords motor jeg har købt den i 2009 .

John Cirkeline

Hej Alle

Årets sommertogt, ca. 3 uger, Nimbus 26 nr. 81:

Afgang d. 11-7 2010 fra Tårs (havn ved Nakskov) - Søby Havn, Ærø - ned langs Als til Strande Havn (i Kielerbugten) - gennem Kielerkanalen fra Holtenau (indsejlingsslusen til Kielerkanalen) til Brunsbüttel (udsejlingsslusen til Elben) - endemål: Cuxhaven (Nordsøen).

Tilbageturen: Cuxhaven - Brunsbüttel (ind i Kielerkanalen) til Holtenau (ud fra Kielerkanalen) - Strande Havn (i Kielerbugten) - Sønderborg - Hejlsminde - Korshavn (Fyns Hoved) - Havnsø - op forbi Sjællands Odde - Hundested - ankomst til Helsingør d. 2-8 2010 (min hjemhavn). Ialt ca. 1000 km, med motor meget af tiden, plus sejl, når der var vind til det. Solosejlads. Fin tur, hårdt arbejde.
I Sønderborg havn mødte jeg Finn fra Åbenrå, med Nimbus nr. 5 (helt i træ).
Håber i har haft en god sommer indtil nu, fortæl om jeres sommerture, det kunne være spændende at høre om. 

Venligst
Jan S.

JanS

hej det lyder til at at det var en skønd tur jeg er misundlig på dig
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

har problemer med at finde en gummiliste til forlugen på min nimbus 26,er der nogle der ved hvor man kan finde en brugbar vandtæt liste.hilsen jørgen
Hej alle!

Jeg melder mig også på tråden her, dog den er lidt gammel... Nimbus ejerne må jo vel stadig være derude et sted?

Har byggenummer 44, og hun er stadig i god stand alderen taget i betragtning.

Vil gerne lave en facebook side for Nimbus Krydser-ejere - måske også LA'er hvis nogen finder gruppen?
Men mangler nogle at tilføje for overhovedet at kunne oprette en gruppe...

Jeg kan findes på facebook: Henrik Straarup - Odense!

.Lav det selv, selv!
P.S.
Har kigget på tråden en gang i mellem de seneste år - købte min Nimbus omkring september 2010. Lidt sjovt: Købte den af Bjarne som spurgte efter råd ang. salget her på tråden

.Lav det selv, selv!

Hej Henrik, jeg junne godt være frisk på at være partner på en Nimb og LA side, jeg synes ikke, jeg kan finde dig på Facebook, jeg får en op fra Ribe ...
mit facebooknavn er 'Jan Steen'

Vh. Jan S., Nimbus 26 fan

 


JanS

Hmm. Kan heller ikke lige finde dig så du får lige min mail i stedet: [email protected]
Når vi finder hinanden laver jeg en gruppe

.Lav det selv, selv!
Min facebookadresse:

https://www.facebook.com/jan.steen.756

JanS

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også