2 gamle bilvrag

Jeg har 2 gamle bilvrag stående på en sommerhusgrund, hvad koster det at få dem fjernet ?

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har 2 gamle bilvrag stående på en... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Fiahgt den 05-12-2008 17:16
Kig på DBA efter bil exportører der er gode penge at hente på en 4wd, de plejer at give et godt beløb for sådanne biler. Så det kan jo være du kan tjene en lille skilling på at sælge den til en af dem der exporterer dem.

Jeg ved ikke alder og motortype, desværre

Hvis du vil have motor/gearkasse så kan du bare afhente den

Når det er fjernet, vejer den vel ikke mere end 3-4 mand kan løfte resten af bilen på en trailer, så jeg kan køre den på genbrugspadsen

De står i 4571 Grevinge

Venlig hilsen

Klaus
Det var ikke fordi jeg ville have den men kender en der fik 15.000 for en der ikke kunne køre. Så hvis man gøre lidt for det er der nok en lille sumpenge at hente i det.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Skrevet af Fiahgt den 06-12-2008 16:11
Det var ikke fordi jeg ville have den men kender en der fik 15.000 for en der ikke kunne køre. Så hvis man gøre lidt for det er der nok en lille sumpenge at hente i det.

Nææ det ved jeg godt, men fik vist klikket på det forkerte citat, det skulle have været til høvding

Nå men nu jeg er på igen, er der så nogle der ved hvor stelnummeret sidder på en gammel Peugeot 205

Venlig hilsen

Klaus

Jeg er stadig ikke kommet af med mine gamle vrag, da jeg er løbet ind i nogle problemer, er der nogle der kan hjælpe med nogle gode råd??

Jeg har købt sommerhusgrunden på tvangsauktion, bilerne stod på grunden ved overtagelsen.

Jeg har snakket med forskellige autoophuggere og de vil ikke modtage en bil der ikke er min :(

Jeg har fundet ejerne til bilerne, den ene ejer bor i sverige, og det har ikke lykkedes mig at komme i kontakt med hende, den anden ejer bor i gilleleje og påstår at hun har videre solgt bilen, dog er den aldrig blevet omregistreret, den nye ejer har ikke tegnet ansvarsforsikring og hun har ikke noget bevis for salget, og hun ved iøvrigt ikke hvem det er, så i mine øjne er hun ejer af bilen???

Jeg har så spurgt hende om hun vil sælge mig bilen, for så kan jeg kontakte en autoophugger og komme af med bilen, eller komme og fjerne hendes bil, dette nægter hun, da det ikke er hendes bil mere (men det er det ifølge registrerings attesten)

Hun har så ringet til politiet og betjenten har så sagt til hende at når hun jo har solgt bilen, så er det ikke hendes, så hun er ikke til at hugge eller stikke i, jeg har så efterfølgende snakkes med den samme betjent, som har indrømmet at det er hans personlige mening, og iøvrigt ikke ved noget om det :(

Jeg har efterfølgende haft fat i en jurist fra fogedretten i holbæk, så siger at det ikke er mine biler, men tilhører dem der står på registrærings attesten

Men hvad gør en klog, jeg kan ikke ringe til en hugger, de vil ikke modtage en fremmed mands bil. 

kan jeg bare bede politiet om at bede ejerne om at afhente bilerne på min sommerhusgrund?

Eller skal jeg trække bilerne ud på offentlig vej, så er jeg da fri for dem, og så kontakter politiet vel ejerne på et tidspunkt og beder dem om at afhente deres biler, den eneste hage ved dette er jo at politiet jo godt ved at de har stået på min sommerhusgrund)

Andre forslag?

Venlig hilsen

Klaus 
Problemer kan opstå, hvis ejerne af bilerne pludselig vil have deres biler tilbage, efter at de er blevet skrottet..

Ideen med at sætte bilerne på offfenlig vej.. Politet kikker jo på hvem der er ejer og det er jo ejeren, hæfter for bilen.. Havde en gang solgt en bil, der ikke blev omreg og den dukkede op efter 7 mdr uden plader på en privat p-plads. Det var mig som sidst reg ejer, der skulle bekoste fjernelsen af bilen.. Også selv om at, jeg kunne dokumentere at bilen var solgt. Og til hvem. Så vil mene at det er den sidst reg ejer, der stadig hæfter for dine biler.. Hvis de evt pludselig dukker på på en p-plads, et eller andet sted..

Så tror ikke at du vil komme i klemme hvis du "kom" til at sætte bilerne på en offentlig p-plads/sted...Ikke at jeg selv gøre det, men det ville jo løse dit problem og bilerne ville blive skrottet som de skal..

Kender et par stykker, der gjort det.. Op på trailer og senere er bilen blevet fundet et andet sted.. Et godt stykke hjemmefra..
Annonce
For en del år siden, var jeg formand for en ejerforening. Vi havde 2 biler stående på vores parkeringsplads uden plader på. Jeg havde flere gange kontaktet ejerne af bilerne for at få dem fjernet. Begge nægtede ! Ingen af dem boede der mere. Den ene bil manglede iøvrigt alle hjul og var skrællet for alt overflødigt.

Jeg havde fat i politiet, som intet ville gøre, da bilerne stod på privat grund.

Det endte med at en af beboerne, som havde en firhjulstrækker, og jeg, slæbte begge ud på offentlig vej. Vi fik derefter genboen til at ringe til politiet som derefter fjernede bilerne.

Voila !
jeg vil godt fjene dine biler gratis hilssen fyns ophug afhenter alle former for skrot osse gamel skibe og biler baer ring på 51467856 komer over hele lanet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis