Jeg er stadig ikke kommet af med mine gamle vrag, da jeg er løbet ind i nogle problemer, er der nogle der kan hjælpe med nogle gode råd??
Jeg har købt sommerhusgrunden på tvangsauktion, bilerne stod på grunden ved overtagelsen.
Jeg har snakket med forskellige autoophuggere og de vil ikke modtage en bil der ikke er min

Jeg har fundet ejerne til bilerne, den ene ejer bor i sverige, og det har ikke lykkedes mig at komme i kontakt med hende, den anden ejer bor i gilleleje og påstår at hun har videre solgt bilen, dog er den aldrig blevet omregistreret, den nye ejer har ikke tegnet ansvarsforsikring og hun har ikke noget bevis for salget, og hun ved iøvrigt ikke hvem det er, så i mine øjne er hun ejer af bilen???
Jeg har så spurgt hende om hun vil sælge mig bilen, for så kan jeg kontakte en autoophugger og komme af med bilen, eller komme og fjerne hendes bil, dette nægter hun, da det ikke er hendes bil mere (men det er det ifølge registrerings attesten)
Hun har så ringet til politiet og betjenten har så sagt til hende at når hun jo har solgt bilen, så er det ikke hendes, så hun er ikke til at hugge eller stikke i, jeg har så efterfølgende snakkes med den samme betjent, som har indrømmet at det er hans personlige mening, og iøvrigt ikke ved noget om det

Jeg har efterfølgende haft fat i en jurist fra fogedretten i holbæk, så siger at det ikke er mine biler, men tilhører dem der står på registrærings attesten
Men hvad gør en klog, jeg kan ikke ringe til en hugger, de vil ikke modtage en fremmed mands bil.
kan jeg bare bede politiet om at bede ejerne om at afhente bilerne på min sommerhusgrund?
Eller skal jeg trække bilerne ud på offentlig vej, så er jeg da fri for dem, og så kontakter politiet vel ejerne på et tidspunkt og beder dem om at afhente deres biler, den eneste hage ved dette er jo at politiet jo godt ved at de har stået på min sommerhusgrund)
Andre forslag?
Venlig hilsen
Klaus