2 gamle bilvrag

Jeg har 2 gamle bilvrag stående på en sommerhusgrund, hvad koster det at få dem fjernet ?

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har 2 gamle bilvrag stående på en... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mener kun skrot præmien kan udbetales til den sidste ejer på reg, attesten.
Så tror bare du skal være glad, hvis skrothandleren gider hente dem.
Du må nok til lommerne, Klaus!
Gamle bilvrag er sjældent, det der øverst på nogens ønskeseddel.

Med venlig hilsen
ktm

køb 3 store vinkelslibere og skær lortet op og fyld dem i jern-containeren på den lokale genbrugsplads sammen med et par venner. Det kræver en del arbejde, men det er gratis.. og jernet bliver genbrugt.
Super dårligt forslag!!

3 store vinkelslibere koster mindt 1000kr stykket. Det er langt over den pris det koster at få det hentet. Så helt gratis er det vist ikke og hvad med alt kørslen frem og tilbage. 2 biler skåret i stykker, hvoraf den ene er 4x4 fylder vist lidt mere en en du lige tror på en trailer
hvilket mærke er den 4wd?
Annonce

Jeg kører forbi onsdag eller torsdag så skal jeg nok skrive mærkerne, evt. billeder

Venlig hilsen

Klaus

Den ene er en Mishubishi Pajero Turbo, den kan efter sigende køre

Jeg har så fundet ud at at politiet har taget pladerne for 1 år siden, og at jeg skulle kunne få en ny registreringsattest for kr. 50(har fundet den oprindelige ejer, samt registreringsnummeret)
Så er kan der kan fås skrotningspræmie for den

Den anden er en Peugeot 205, den er i meget medtaget stand

Hvis der er nogle der vil have dem, kan i få dem gratis, men det er begge biler der skal afhentes ikke kun den der kan køre og med skrotningspræmien

Venlig hilsen

Klaus
den der peugeot 205 hvor gamle er den og hvad motor ligger i den ? har en kolega der mangler en gearkasse. hvor står bilerne henne ?

do it youselv

Kig på DBA efter bil exportører der er gode penge at hente på en 4wd, de plejer at give et godt beløb for sådanne biler. Så det kan jo være du kan tjene en lille skilling på at sælge den til en af dem der exporterer dem.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

du kan prøve at lave fejeblade af dem.!
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis