Kosmetiske skader på bilen

Da jeg i lang tid har beskæftiget mig med kosmetiske skader på bilen, kan det være jeg kan besvare på div. kosmetiske problemer på bilen. Og hvordan du kan udbedre dem!

mvh

Mr.Carfix

<p>udbedring af kosmetiske skader på bilen, såvel udvendig som indvendig.</p>
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke råd til at reklamere på ærlig vis??

Med venlig hilsen
ktm

Hej Ktm. Godt spørgsmål! meningen med denne blog er for at kunne hjælpe folk med deres problemer.

mRCARFIX, SÅ KAN VI SLÅ OS SAMMEN.
Jeg har opstartet flere klargøringsfirmaer, 2 tidycar forhandler og oplært folk i at polerer biler, fik Diplom i at klargøre biler, hos Tidy Car.
Skrevet af mrcarfix den 06-11-2008 14:26
Hej Ktm. Godt spørgsmål! meningen med denne blog er for at kunne hjælpe folk med deres problemer.

Ja, det er rigtigt, men det er slet ikke til at reklamere for sin geschæft.

Det er meget uvelkomment. Du kan indrykke en annonce på Google som alle andre polererfirmaer gør, og så bliver det vist her på siden, når man spørger om noget med lakpleje osv.

Her giver LDS folk hinanden uvildige råd. Du reklamerer blot for din geschæft, for at tjene penge på os andre.

Det tjener dig dog til ros at du reklamerer så åbentlyst, hvor andre prøver at snige en reklame ind på mere eller mindre smagfuld vis.

Du kan svare på spørgsmål, men drop den der direkte reklame. I så tilfælde er det OK at sætte sin WWWadr. ind i underteksten.

Med venlig hilsen
ktm

NÅ NÅ KTM:
Fået det forkerte ben ud af sengen
Annonce
Skrevet af Renault ejer den 06-11-2008 17:33
NÅ NÅ KTM:

Ja og nedgroet negl og podegrea

Hvis ikke vi brugere viser firmaer, der ønsker gratis reklame, vintervejen, straks vi ser disse tiltag, vil dette forum bliver druknet i reklamer.

Nu var jeg så åbenbart den første der så annoncen, men ellers er der folk, der er endnu mere kradse end jeg!!

Nu har Carfix også ændret sin indgangsbøn meget kraftigt til noget meget mere positivt.

Med venlig hilsen
ktm

Hej mrcarfix og alle andre måske

Vi er jo nok en hel del her på GDS der arbejder profesionelt inden for bilbranchen og hjælper andre efter bedste evne og kunnen UDEN at reklamere for det firma vi arbejder for og  jeg synes det er helt ok at vi hjælper hinanden. Man behøver jo ikke at reklamere for noget for at tilbyde sin GRATIS hjælp - man kan jo bare svare når der er et indlæg man synes at man kan bidrage med noget positivt til.

Hilsner fra "autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
Jeg vil da gå så vidt at sige, at det er meget fint, at nævne i sin underskrift, hvis man har tilknytning til et firma, der er relevant ifm svaret.
Så understreger det måske, at svaret ikke er helt hen i vejret.
Heldigvis er der da også en hel del proffer, der ikke er blege for at komme med rigtig gode råd, hvilket er til meget stor gavn for forum.
I al min tid som proff., i en meget speciel gren af autobranchen, brugte jeg gerne tid på at hjælpe folk med råd. i dag ved og erfarer jeg at det ligger meget trægt med råd og vejledning fra f.eks. autobranchen.

Det her er et utroligt fint forum, med så utrolig mange muligheder for hjælp, som det er meget vigtigt at holde fri til den åbne og ærlige udveksling af hjælp.

Jeg ville da meget gerne finde ud af, hvem du er Polobjørn, da jeg undertiden står og mangler et autoelektrikerværksted her i Vestsjælland.

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm den 06-11-2008 17:45
Skrevet af Renault ejer den 06-11-2008 17:33
NÅ NÅ KTM:

Ja og nedgroet negl og podegrea

Hvis ikke vi brugere viser firmaer, der ønsker gratis reklame, vintervejen, straks vi ser disse tiltag, vil dette forum bliver druknet i reklamer.

Nu var jeg så åbenbart den første der så annoncen, men ellers er der folk, der er endnu mere kradse end jeg!!

Ja... og Håndværkeren, Sniffer og jeg, står og viser tænder i baggrunden... Vi kan nemli´ikke lide gratister ifm reklamer!!

Men rart at se reklamen er fjernet.

Velkommen til LDS

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ktm er i sin gode ret til at argumentere imod at firmaer hendevender sig her. Men har rettet det til så det ikke kan misforståes, og vil gerne stadig kunne gi et godt råd med på vejen:-)

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også