Kosmetiske skader på bilen

Da jeg i lang tid har beskæftiget mig med kosmetiske skader på bilen, kan det være jeg kan besvare på div. kosmetiske problemer på bilen. Og hvordan du kan udbedre dem!

mvh

Mr.Carfix

<p>udbedring af kosmetiske skader på bilen, såvel udvendig som indvendig.</p>
Da jeg i lang tid har beskæftiget mig med... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
helt fint carfix...

Jeg har da så lige et spørgsmål til dig. Igår var jeg ude og vaske konens bil. Da jeg så skulle køre børsten langs bageste kofanger, kom jeg til at lave en fin lille ridse i hele bagsmækkens bredde...:-( Der var åbenbart en sten eller 2 i den klud jeg havde brugt for at undgå ridser!!
De er lige nøjagtig så dybe at jeg kan "klikke" med en nejl ned i dem. Den blå farve er væk og jeg kan se hvid maling, men ikke noget blankt. What to do now?!?

Hilsen Næstformanden, der er MEGET ked af det...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
what to do:-)

Farven der er hvid du kan se er bilens grunder som er under farven og lakken.

Du skal ha noget farve i revnen. Hvis ikke du har noget der følger med bilen i små flasker, tager du ned til den forhandler som forhandler det mærke din bil har. Han Har uden tvivl eller kan skaffe noget farve på stif til din bil som matcher bilens farve.

Derefter er en fin måde at flække en tændstik så den står syle spids og dypper den i farven, og stille og roligt får noget i revnen, så den gerne skulle forsvinde. Helt væk kmmer den ikke men så den skjult en smule. Er du ikke tilfreds med resultatet er der andre løsninger. kofangeren skal males!

mvh

Mrcarfix

kan man ikke bare komme rigeligt i og så efterpolere med poler maskine
brug for h en autobørste tilsluttet vand og start med at vaske de steder hvor chancen for sten er minst.
så er du fri for fuck ups

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Hej.
Det bedste du kan gøre, er at fylde en tynd streg i selve ridsen, så der ikke kommer noget på det som ikke fejler noget. Derefter gøre det samme med noget lak. Derefter evt. polere det når det er tørt.

Håber du kan bruge det til noget.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også