Suzuki FZ50 træk

Hej

Min FZ50 trækker af helvede til. En lille stigning og den går godt ned i hastighed. Den kører i forvejen ikke for stærkt.

Hvad er det der gør at den ikke trækker ordenligt?

mvh

 

Hej Min FZ50 trækker af helvede til. En lille... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har nu haft den på værksted isteden for. Karburatoren blev renset. Motoren har nu fået en anden mere let lyd og den kører lidt bedre. Fik også at vide at koblingen er lidt slidt. Ved ikke om det har så meget at sige.
Men det der er irriterende er, at den går i stå i tomgangen. Nogle gange går den ikke i stå, men er på nippet til det. Lyset bliver også meget svagt i tomgangen, hvorfor?

 

Den står såmænd bare for lavt i tomgang, sæt den lidt op i tomgang og problemet er løst.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
men hvilken skrue skal jeg drje på, gasspjælsstopperen eller luftskruen?

 

Gaspjælds stopperen bliver altså kaldt en tomgangs skrue, og det er den du skal stille på. den anden skal du helst ikke pille ved.
Hej folkens
Kan se at I har meget godt styr på det :)! derfor har jeg et spørgsmål!

En dag da jeg var ud at køre på min fz'er begyndte den at larme sindssygt meget. Jeg valgte ikke at stoppe fordi jeg skulle skynde mig til skole. Da jeg kommer over til skolen ser jeg at et par skruer som holder udstødningen fast til cylinderen er røget ud. Jeg køber nye skruer, men kun én skrue passer. Det viser sig nemlig at jeg skulle have tabt en såkaldt "helicol". Kan det passe det er sådan en jeg har tabt, og hvor kan skaffe sig sådan en henne?

på forhand tak for hjælpen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej Axell.
Har læst din blog her da min fz'er gør cirka det samme. Ville lige høre dig om det kun var karburatoren, som skulle renses og den så vil virke fint igen?
Vh. Michael
victor, en heicoil er et stykke kunstigt gevind, som bliver brugt, når en bolt er knækket. Man borer så stumpen ud af hullet og gør det lidt større. Nu sætter man et "rør" af gevind ind i hullet og kan skrue en større bolt i. Du skal til mekker

 

Ældgammel tråd, han har sikkert fundet en løsning eller opgivet
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også