Suzuki FZ50 træk

Hej

Min FZ50 trækker af helvede til. En lille stigning og den går godt ned i hastighed. Den kører i forvejen ikke for stærkt.

Hvad er det der gør at den ikke trækker ordenligt?

mvh

 

Hej Min FZ50 trækker af helvede til. En lille... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nogen der har en ide til hvor jeg kan få fat på en ny udstødning.

 

Hej Axell

Kan godt selv huske problemet, vi plejede bare at bore et hul i udstødningen. for enden af udstødningen, ca. 3 cm. ovenover den lille studs, eller 3 cm. fra toppen.
Den kommer til at larme lidt mere, men det hjælper. problemet er at udstødningen er sodet til.

Evt. ny udstødning hos THansen (249,-) eller KG Import (199,-)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja, jeg var forbi thansen og købte en udstødning. Den passer fint. Karburatoren har jeg også kigget på. Benzinfilter ser ikke beskidt ud heller.
Den ser dog ud til at køre uden choker nu. I hver fald på den lille tur jeg har prøvet. Men desværre trækker den stadig ikke bedre.

Hvad kan ellers være i galt?

 

Skrevet af Axell den 25-10-2008 19:05
Ja, jeg var forbi thansen og købte en udstødning. Den passer fint. Karburatoren har jeg også kigget på. Benzinfilter ser ikke beskidt ud heller.
Den ser dog ud til at køre uden choker nu. I hver fald på den lille tur jeg har prøvet. Men desværre trækker den stadig ikke bedre.

Hvad kan ellers være i galt?

Har du skiftet dit luft filter også, og er der en gummi bælg (rør) imellem kaburator og luft filter, så må det ikke være revnet, det skal værer tæt. Falsk luft giver også dårlig trækevne.
Luftfilteret ser ok ud, er ikke beskidt og er tæt. Der er intet rør da luftfilteret sidder direkte på karburatoren.

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Du kan ikke se om dit luftfilter ser ok ud, hvis det er mere end to år gammelt skal det udskiftes. Der sidder microskpiske støvkorn i selve filteret som stopper det flov der skal være.
Ok, så er luffilteret skiftet samt tændrøret. Intet har hjulpet. den skal stadig have choker når den kører mere eller mindre. Jeg har også opdaget, at den drypper benzin fra overløbsslangen fra karburatoren.
Hvad pokker er der i vejen med den.

 

Ja det var jo en god oplysning, så må det være din svømmer i kaburatoren der enten har sat sig fast da du samlede den, eller du måske er kommet til at bøje den lidt så ventilen ikke lukker til svømmerhuset når der er bezin nok der nede. Så vil det løbe ovenover, og din motor får alt for meget benzin i cylinderen.
den er først begyndt at lække benzin efter jeg havde benzinfilteret skilt ad og sat ny udstødning på. Kan det være fordi jeg havde knallerten lagt ned.

 

Prøv at give dit svømmerhus et lille men bestemt dask med håndtags enden af en skruetrækker, hvis det er svømmeren der blot hænger kan det somme tider løsne den.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også