El selskabet Modstrøm

Jeg bliver i øjeblikket bombareret med telefonopkald fra elselskabet Modstrøm, er der nogle der har erfaringer/informationer om dem ??

De lover 5% lavere elregning, men hvordan kan de de når de ikke ved hvor jeg køber min el i dag???, desuden lover de 1 md. gratis strøm.

Den ene sælger lovede mig faktisk 8.800/året i besparelse (elopvarmet hus ) + 1. md. gratis strøm

Når man går dem på klingen, kan de ikke svare på noget som helst, men begynder bare igen på den indlærte salgsremse

Er der andre der har oplevet noget ligende, og det ville også være rart at høre fra nogle kunder hos Modstrøm, om hvad de rent faktisk giver for deres strøm

Venlig hilsen

Klaus
Jeg bliver i øjeblikket bombareret med... Vis hele indlægget
102 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg giver dig ret i mine øjne er de også fusker især hvis man opsiger det før tid.
Jeg fik en elspare skinne som jeg ellers sagde nej tak til den skal jeg nu betale 250 kr  for fordi jeg åbnet den og de sælger dem for 99 kr i modestrøm. også deres gebyr på 450  for kontraktbrud det er det rene fis og humbuk det firma hold jer væk jeg vil helt klart gå vider med alt det her for finder mig ikke i det bonde fangeri....
ja bare vent så finder de sku nok på noget så du skal betale ekstra for det;-) nej synes sådan noget er svineri og det faktis en gave .......
for os blev Modstrøm en rigtig dyr fornøjelse, de har ikke styr på noget som helst, men vi er heldigvis sluppet væk derfra igen... langt om længe! Vi fik ved et tilfælde lavet et gratis pristjek gennem Sparia de gik blandt andet vores el igennem, og set tilbage burde man jo nok aldrig have indgået en aftale med Modstrøm, men det er nemt at være klog bagefter. Jeg kan anbefale at få sådan en gennemgang af ens aftaler, så får man også oplyst alle de negative ting.

Jo, også utroligt den blev vækket til live igen.
Modstyrøm er et fupselskab!Blev ringet op at en sælger der sagde jeg kunne spare 2000 kr om året!Det kan ikke være rigtigt sagde jeg.Jo svarede hun det er et specielt tilbud.Jeg tegnede mig straks for 3 år.Nu har jeg fundet ud af at besparelsen er 200 kr om året.Det er umuligt at få kontakt til selskabet da jeg skal tale med salgsafdelingen og de ringer aldrig tilbage.Jeg vil have mine 2000 kr om året ellers er aftalen anuleret, men de sidder åbenbart og gemmer sig ovre i farum.
Det kan du glemmer alt om, med mindre du har fået på skrift at du vil opnå den besparelse, så slipper du ikke sådan lige ud af den aftale, og det er heller ikke så nemt at opsige, som det er tegne.... så det er bare med at få det opsagt hurtigst muligt.
Så er min tålmodighed med Modstrøm sluppet op
Min elmåler viste at batteriniveauvet på elmåleren viste 33 % og jeg henvendte mig for at høre hvad det betød. Jeg skulle skifte batteriet !! det gjorde jeg så, og så virkede måleren slet ikke .
Jeg henvendte mig til Modstrøm og de ville da godt sende en tekniker for min regning.
Det kunne jeg selvfølgelig ikke acceptere, og efter flere mails og opkald, var der en 'fornuftig' kvinde hos modstrøm , der godt ville redde der ry og rygte, og nu ville der komme en tekniker uden beregning, og se hvor fejlen var.
Han kom, og kunne heller ikke få måler-læseren til at virke, Han skiftede den en gang, og den virkede heller ikke, så heldigvis havde han en tredie med i tasken , som han forsynede med nye batterier, og så virkede hele systemet, og batteri-niveauet stod på 100%
Det skete sidste fredag, og 20 min efter jeg havde takket for servicen og teknikeren forlod mit hus, gik systemet ned igen, og modstrøm's kontor var lukket.
I dag mandag kontaktede jeg så Modstrøm igen, de vidste ikke hvor deres tekniker var, men ville prøve at finde ham for at høre hans version.
Jeg får så en mail at Modstrøm ikke længere ønsker mig som kunde, da de ikke kan finde ud af hvorfor det ikke virker, og jeg vil få opgjort min konto pr. 31-7 og blive overført til Dong.
Det fik mig da helt op i det røde felt, deres måler har virket i 2 år(jeg er en tålmodig mand) og da de ikke kan finde nogen fejl ved deres materiel, er det mig der skal lide.
Jeg bad om at blive annuleret hos dem som kunde øjeblikkeligt, da det jo er dem, der ikke har opfyldt kontrakten.
Jeg har henvendt mig til DR Kontant for at høre om jeg er den eneste , der har dårlig erfaring med Modstrøm.
Næste step bliver energiministeren og forbrugerrådet.
Jeg er heldigvis også tilbage til mere vante leverandører nemlig dong, SEAS/NVE
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis