Fjernvarmen røvrender os

Jeg er fuldstændig uforstående overfor at vores fjernvarme leverandør forlanger 1000.- pr meter når de skal grave rende til at få lagt fjernvarme ind... Røret i sig selv koster 140.- og der er den eneste udgift der er til varer - resten er arbejdsløn, brændstof osv. osv.

Hertil kommer så min forundring at man ikke selv må grave renden ud til vejen når det er betydeligt billigere selv at få nogen til det...

Kraftvarmeværket mener at de har krav på at udføre det komplette arbejde... Kan dette virkelig passe...?
Jeg er fuldstændig uforstående overfor at vores... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af patrol2 den 23-09-2008 22:59

At andmelde et godt og velment råd, hvad vil du forøvrigt med det????

Jeg har i lang tid været stærkt modstander af at folk bruger dette forum som deres lille "salgsmarked" og derfor går jeg hårdt efter dem der prøver at sælge noget her... Hvis folk har noget de vil af med kan købe en banner... Folk der har salgsmæssig interesse vil selvfølgelig fremhæve deres egne produkter frem for de der rent faktisk er de bedste - informationer fra private er fra egne erfaringer hvor fra "shops" er ud fra deres lagerbeholdning...

Og er der ikke nogen der kan forklare mig sammenhængen mellem en varmepumpe og at jeg vil vide om jeg selv kan grave en rende til fjernvarme... jeg kan sku ikke se sammenhænget...

Hej Snapster.

Naaaeeeh ! måske du lige var lidt for hurtig på aftrækkeren her i dette tilfælde, det har da med varme at gøre.
 Så måske du bare skulle have overset mandens svar som uinteresandt. Som du ved er jeg ofte selv ude med riven,
når der er personer der tror de kan snige sig ind og reklamere her på LDS.
Vi to kan da skaffe hvad som helst, bare køberen vil hoste op med en passende slat skillinger.

V.h.  Håndværkeren

Skrevet af Håndværkeren den 24-09-2008 09:21

Naaaeeeh ! måske du lige var lidt for hurtig på aftrækkeren her i dette tilfælde, det har da med varme at gøre.


Med varme at gøre...? Det var sku da for tåbeligt at fordi man falder ind under den samme katagori så kan man sælge alt muligt...

Dvs hvis en her i forummet spørger på tilslutningsafgift regnvandsledninger i jord - så vil det være helt acceptabelt at spørge manden om han vil købe mine eternitrygninger - deres formål er jo at aflede regnvand...?
Tror du ikke du bare skulle kravle i seng igen Snapster, du har vist fået det forkerte ben ud af sengen i dag.
Skrevet af Håndværkeren den 24-09-2008 09:36
Tror du ikke du bare skulle kravle i seng igen Snapster, du har vist fået det forkerte ben ud af sengen i dag.
Nope - dette er min holdning nu, imorgen og om 5-10-20 år... Jeg vil holde på at for at holde dette forum sagligt er det nødvendigt at handlende der har økonomisk interesse i at sælge deres produkter skal holdes ude af debatten - jeg har tidligere holdt en afstemning der lige præcis bekræfter denne holdning...

Annonce
Jeg holder med znapster da det ikke er første gang den omtalte person nævner en varmepumpe og tilbyder sin hjælp til at vælge model for andre brugere herinde. Det er inddirekte reklame i mine øjne

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Jamen jeg holder da også med Znapster med hensyn til BÅTnakker der tror de skal have gratis reklame her på LDS. Det er faktisk temlig mange jeg har givet noget på Møtsen når de har forsøgt sig med reklame. Men der er desværre også nogle Klaphatte der ikke fatter meningen, så glider jeg hen over dem da jeg ikke gider spilde mit krudt på Svagbegavede individder.
znapster og Håndværkeren
Da I blev ansat af moderator til at være LDSes politibetjente, for det er i vel???? Jeg kan da ikke tro, i har udråbt jer selv til at være vogtere. Vel????
Holdningen I har med hensyn til hvornår noget er reklame, er det noget I selv vurderer, eller står det nedskrevet af moderator nogen steder????Jeg har ikke kunnet finde det.
Hvorfor jeg skriver dette.
Jo - vil I gerne fremstå som loyale og fornuftige personer, der ønsker LDS det bedste, vil jeg gerne minde jer om, at jeres sprog er absolut på laveste niveau, ihvertfald ikke værdigt til rollen I gerne vil spille, og det gælder jer begge.
Glem alt om at give tilbage, jeg er bedøvende ligeglad med hvad der end måtte komme.

Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis