Stilladsarbejder på boreplatform

Nu er så lige blevet færdig med HTX og overvejer at prøve kræfter med offshore arbejde i et par år før jeg læser videre. Jeg har læst mig frem til at for at arbejde som stilladsarbejder skal man gennemgå en række kurser, men jeg kan ikke finde noget om hvor man kan tage disse kurser hvor mange der er. Nogen der ved hvilken udsigt der er til at få ansættelse efter man har afsluttet disse kurser. Da jeg kun har planer om at arbejde med det i et par år vil det være lidt dumt at gennemgå en masse kurser for derefter ikke at kunne få arbejde.

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh Frank Dahl
Nu er så lige blevet færdig med HTX og overvejer... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Frank.
Få nu fat i AMU vest, de ved hvad du skal bruge.
Hilsen Lars.
Hej frank:
Har været stilladsbygger selv, i 1996 og 97, på den tid hvor det blev lovpligtig med uddanelse.
Med hensyn til platforme, kunne det være sjovt,det giver en god løn men jeg ville ikke, nok fordi man ska være af en speciel støbning for at være sådan et sted.
Jeg ved at B.J. Stillads i Åbenrå, har meget både offshore arbejde, da de har meget med endsted værket at gøre, hvor jeg selv var, ligeledes bruger de folk fra nordsøen til disse ting, prøv at kontakte dette firma og høre om dine muligheder.
Hej Frank. Jeg skriver til dig da du ved en del om offshore. Jeg er blevet opereret for 3 måneder siden for en cyste ved frontallappen der gjore at jeg kun falde om i en stresset situation. Har prøvet at køre mig der ud igen men der skete ikke noget så. Er nu erklæret rask. Men troer du at jeg kan komme igennem nåleøjet hos lægen. Og at de vil have mig på en platform i dag. Mvh. Jan Andersen
Det svar får du bedst ved at få lavet en lægeerklæring ved en læge der er godkendt til at lave helbreds erklæring offshore. For eksempel lægerne i strandbygade i Esbjerg, jeg ville bare ringe derind, forklare dem din situation og spørge om de vil lave den

De bedste hilsner Emil 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis