puch maxi k

Hej, har lige fået min puch maxi k talbage fra en mekaniker, og den starter hver gang på første huk, men den kører jo kun 30, og har et meget dårligt optræk, som en standart puch jo  har,...
Så kunne godt tænke mig den blev lidt hurtiger og bedere optræk, uden at skulle købe nye dele til den? nogen der har nogen foreslag
Hej, har lige fået min puch maxi k talbage fra en... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvordan faen får du nitro på dyret (Puch maxi "K" 1881)
Skrevet af PuchK1881 den 02-11-2008 21:07
hvordan faen får du nitro på dyret (Puch maxi "K" 1881)


Hej PuchK1881

Hans er ikke altid på den samme planet som os andre, for at sige det mildt.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

det er en lille alu eller stålflaske med 200 bars stryk

med regulator.!

og sprøter ind i indsugnings studsen lige før kaburatoren

under optrækket.

men grejet kan købes i www.scootertun.dk .?

hej hvilken mekaniker fik du den fikset hos??? og hvad fik du lavet har nemlig selv problem med kick starter??

mvh
mathias
Hej valentinvk

jeg har købt en gammel puch for et par måneder siden. og så lige at du har haft din hod en mekaniker og ville bare høre hvor det var henne og hvor meget du gav for det.

mvh. mathias

ps. det er også startproblemer jeg har haft. dog har jeg også haft et problem med at den larmer helt vildt meget

Annonce
Med risiko for at lyde enormt kedelig... har det strejfet nogens tanker, at en Puch Maxi kun må køre 30 km/t?

Mange andre af de gode, gamle 50cc knallerter (Puch flagskib, Suzuki o.l.) er små motorcykler, der er droslet ned til 1 Hk for at imødekomme de danske krav. Sådan én turde jeg gerne sætte mig op på, selvom den var tunet, så den kunne køre 90. Men en Puch Maxi har hverken stel, affjedring eller bremser til den slags narrestreger.

Så hvis du er til noget hurtigt på 2 hjul uden at det er en motorcykel, så køb dog en af de små scootere på 'små plader'. Hvis du tuner en Maxi til sjov, sætter du både dit eget liv på spil og risikerer at bringe dine medtrafikanter i en rigtig skidt situation, hvis de tror, de kan nå et højresving inden du kommer op til dem, og så 'klipper' dig fordi du kører 60 i stedet for 30 som forventet.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

albino.

det er rigtig nok at maxi stellet flækser en del i høje hastiheder

men man kan forstærke stellet med at svejse et rør

mellem sadelrøret og kronhovedet

og lidt ekstra plade arbejd på bagstellet og motorophænget.!

hellere en scooter eller "stort" knallert.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis